Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Jeg og samboeren min reiser til England i helga og jeg skal kjøpe litt klær og sko til datteren min. Litt usikker på hvordan størrelsene er på klær til barn på f.eks.Primark. Det er der jeg kommer til å kjøpe mest klær siden det er billig. Hun har nettopp/de siste par månedene begynt å bruke klær i str. 98, 98/104 og noen få plagg i str. 92 hvis klærne er store i størrelsen. Og noe i str. 98/104 er fortsatt litt stort. Så jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe en størrelse større enn 98/104 for å være sikker eller om jeg bare skal kjøpe str. 98/104.
Noen her som har handlet klær til barn i England, eller på Primark? Hvordan er størrelsene?
Sko må hun opp i str. 24, kanskje 25. Har str. 23 i overgangsskoene nå, men ikke lenge til de er for små. Vurderer om jeg skal ta henne med til en skobutikk for å måle foten hennes for å finne sko størrelsen, men kan man gjøre det selvom man ikke skal kjøpe sko i dne butikken?
Noen her som har handlet klær til barn i England, eller på Primark? Hvordan er størrelsene?
Sko må hun opp i str. 24, kanskje 25. Har str. 23 i overgangsskoene nå, men ikke lenge til de er for små. Vurderer om jeg skal ta henne med til en skobutikk for å måle foten hennes for å finne sko størrelsen, men kan man gjøre det selvom man ikke skal kjøpe sko i dne butikken?