størrelser på klær.. igjen :)

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Hvilken størrelse bruker de små nå??

Casper er så stor og vokser så fort at jeg får jo ikke brukt noe klær mer enn en gang omtrent... nå er han 3 mnd om noen dager og er oppe i 74... :/ 68 plaggene er bare akkurat om de var store i størrelsen når jeg kjøpte de. :/ (h&m bodyer er for små i 68..)

hjelpes...fortsetter det sånn her er vi oppe i 80 før sommeren.. :(

Vi bruker 56 og 62. Ho legger på seg 200gram i uken og vokser i snitt 1 cm i uken.

Snuppa er nå i 68/74.. Hun var stor ved fødsel men synst hun vokser allt for fort! Hun bruker ny størrelse hver måned lol vi rekker ikke å bruke alle klærne før de er for små.

min bruker mest 62, men noe 56, om det er stort i strl. :)

Oj, må virkelig si gutten din vokser fort da! Her bruker karen str 68, tror nok han kan bruke det en stund til, noen bodyer og pysjer har jeg måtte legge bort pga de er for små da.

Bruker 62 i de fleste klær. Har to bodyer i 56 som fortsatt passer (de er veldig lange). Noen pysjer må hun ha i str 68, men tror det er fordi jeg har krympet de i tørketrommelen ;)

Her går det stort sett i 68. 

Casper er visst en stor gutt, ja!! Men veksten stagnerer vel litt etterhvert, hvis ikke kommer han jo til å bli en kjempe. 

Hun blir 4mnd den 3. mars.. Og her bruker vi 68. Er noen få ting i 62 som forsatt passer!

Hehe... De små vokser seg store i rekordfart;-) vi bruker fortsatt 62, men noen pysjer med fot er litt i det korteste laget, samt noen bodyer som jeg synes er små i str (eks fra Lindex) Har tatt frem str 68 som snart skal i bruk:-)

Lillegull bruker hovedsaklig str. 62, men bruker fremdeles noen plagg i str. 56.
Han er 3 måneder i morgen :)

Her kan lillejenta bruke noen bodyer i str. 56, for det meste str. 62. Men har vært vært og kjøpt nye klær til henne i str. 68. Og mye av klærne der passer i lengden, men ikke i bredden ennå;)

vi bruker 50 og 56 enda vi.... han er 3 måneder gammel :) 2 pysjamaser er blitt for kort i strl 50, men resten passer enda.. 

Her bruker vi 62. Og størresle 60 i ull bodyane fra spar kjøp. Di passer lenge enda. Tror nok det er en stund til vi går over til 68.vi får verfall brukt klæna. Skifter tillegg 2-3 ganger til dagen til tider pga gulp

Vi bruker 60-ull og det har vi gjort siden hun ble født. Noe ull i 70 passer også nå. I bomull passer 62 og 68 best nå.

Her bruker vi 62 og 68 :) Han er tre mnd. og en uke. 66 cm. Lang og god gutt. :) Litt trist da, men det er nå så.

Back
Topp