Størrelser på H&M

Et kallenavn

Glad i forumet

Titter litt på nettbutikken og ser at det står at 42 er medium.. (40 og 42 står begge som medium)

Er det riktig eller litt voldsomt. Hvis jeg bruker medium i noe og large i noe, kan det hende at 42 er for lite da? (Høres litt stort ut...)

Da virker det jo litt rart om 42 skal være medium kanskje?

Har alltid trodd at 40 er large, så jeg ble litt overrasket over at 42 var medium. 

Men, det er jo ikke det som står på lappen som er viktig, så hvis 42 er medium så må man jo bare bestille det.

Du kan jo sende det i retur om det er for stor eller lite, så vet du hva du skal bestille til neste gang :) Jeg bestiller av og til fra nettet og det er et lotteri hver gang om klærne passer ;P

Er str 36/38 til vanlig, kjøper str S

2*søte*små skrev:
Er str 36/38 til vanlig, kjøper str S

Jeg også.

Jeg er XL  42/44 til vanlig, men når jeg har bestilt fra HM er toppene bestandig altfor store. Er nok litt store i størrelsen tror jeg...

på hm er det jo mange forskjellige merker også... logg f.eks. synes det varierer veldig jeg.

trodde 38 (eller 38-40) var medium jeg...?

De vanlige klærne på hm synes jeg er normale i størrelsen. Men mamma-klærne er svære altså.

Tallstørrelsene deres er helt normale, jeg bruker 36 eller 38 både på h&m og andre steder. Hva h&m kaller S, M eller L er helt på viddene. Du vil sikkert svømme i 42 selv om de kaller det medium.

Jeg er L og bruker 42 på h&m

Lizz83 skrev:
De vanlige klærne på hm synes jeg er normale i størrelsen. Men mamma-klærne er svære altså.

Den erfaringen har jeg også. Har en mammatunika i str. L og den er størrelse HEST, virkelig.

Back
Topp