Størrelser og klesmerke.

Versace

Blir kjent med forumet
I forbindelse med barnehagestart har jeg kjøpt flere vinterdresser til vesla. Størrelsene varierer veldig selv om de feks er str 80. Har opplevd at en 68 dress er større enn 74, osv. Synes kanskje at Reflex er minst i størrelsen og Skogstad er veldig stor. Reima, Kappahl og H&M sine er mellom disse. Hvilke erfaringer har dere andre? Jenta mi er lita (71 cm og snart 1 år), og jeg synes det er vanskelig å finne yttertøy til henne. Vi bor veldig avsides og jeg handler helst på nett. Tips mottas med takk!

Det er fryktelig irriterende når størrelser ikke er like.. :confused2
Trodde liksom 68 cm var 68 cm...men neida!
Jeg synes HM størrelsene er små...og Reima er store..:)

det er veldig irriterende, for du kan jo ikke bestille på nett, uten at det kanskje brått er for lite.... jeg tenker det at 80 cm er da 80 cm og ikke 73 liksom :) men det ser jeg bare på mine klær og, for jeg kan ha kjøpt med en svart tunica jeg er kjempe fornøyd med, så jeg tenker jeg skal kjøpe en hvit og, si bare dagen etter, så er det faktisk litt forskjell på str der også, bare på fargen liksom... kjøper large i begge, den ene sitter perfekt, mens den andre er enten bittelitt for trang eller løs... så jeg bestiller minimalt over nettet :)

Jeg synest reima er litt store i størrelsen....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Reima er store i str fikk jeg beskjed om da jeg kjøpte denne gangen.
Om de andre er store eller små har jeg ikke tenkt på,for jeg har bare hatt reima før. Denne gangen kjøpte jeg en reflex også og syns den virka helt greit i str.

Back
Topp