Størrelse ???

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Bare lurer på hva slags kles - størrelse dere andre gravide kjøper inn til deres babyer?
Synes det er så vanskelig, kan liksom ikke vite å stor babyen blir.. Men vil gjerne kjøpe inn noe sparkebukser og slikt før babyen kommer...

Det er sjelden babyene er større enn at de kan bruke str 56 i begynnelsen. Så jeg kjøpte en del i str 56 sist. Men det er jo ikke så lenge de bruker det minste tøyet, 62 og 68 blir brukt lenger... Men Karoline var jo bare 48cm når hun ble født, så det tok jo litt tid før jeg kunne bruke tøy i 62 og 68, da...[:D]

Utrolig gøy uansett å kjøpe babytøy!! Som du sikkert har merka, kommer jeg til å gå helt berserk denne gangen..[:D]

Vi har noen få plagg i str 50, litt flere plagg i str 56, og en god del i str 60-62.
Har også litt tøy i større størrelser, men regner med at det er en liten stund til ho kan bruke det[:)]

Halloen....
Vi har en del I størrelse 50 og 56 til babyen er nyfødt, Men vi har også klær helt opp til 2 år sikkert.....
Jeg har sortert det I hyllene etter størrelse, Og vi har faktisk litt av hvert.... [:D]

Tommelfingerregelen med masse unntak er vel...
strl 50 - nyfødt
strl 56 - ca 6 uker
strl 62 - 3 mnd

Husk at en får som regel masse klær i barselgave også!

jeg har fått låne en del klær i 50 og 56, så bortsett fra at jeg har lyst på et helt nytt hentesett kommer jeg ikke til å kjøpe noe i de størrelsene - regner med at vi får litt i barselgave også. Kommer nok til å handle i 62 og oppover tenker jeg

var og fant noe på h&m igår, noe 56 som var nedsatt, og da går det an......storesøster gikk helt i spinn over søte sparkebukser, nesten like mye som jeg.........[:D][:D][:D]ellers går det nok i 62, det brukte LAra leeeeenge. Det er såååååå gøy å shoppe[:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg synes det er veldig vanskelig. Har kjøpt noe i 56 og har blitt enig med min kjære om at han drar og kjøper klær når barnet er født og vi vet om vi må ha klær i mindre størrelse. Vi vil i alle fall ikke kjøpe for mye av de minste klærne, da kan vi jo risikere at han knapt får brukt dem før de blir for små. Forresten så har jeg fått rabatt på alt jeg har kjøpt! Cubus har 25 prosent på alle barneklær og det samme har Kappahl.

Back
Topp