Størrelse?

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Er det normalt at unge nr 2 som regel er større enn førstemann? Eller er det bare tilfeldig?

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke?Men om jeg går til termin denne gangen ser det ut som lillebror skal bli større enn førstemann her.
Hvertfall sånn det så ut på vekstkontroll i går,men tar den med en klype salt..har jo hørt andre si att man ikke skal henge seg for mye opp i det..Så vi får se?:)

Min nummer to var mindre enn nummer en. Men så var hun jente og kom litt tidligere enn han eldste da.

Ok. går jeg til termin så troor jeg lillesøster blir større enn storebror.. Var bare ei som spurte meg en dag om hvor stor første var og da tippet hun at bebisen ville ligge på over 400gr mer:p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

min nr 2 var 80 gr mindre, men hadde jeg gått like lenge andre gangen som første hadde han nok vært større...

Håper ikke det, da veslemor var 4480gr da hun ble født.. Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her var førstemann (gutt) noen 100 gram lettere enn andre"mann" (jente)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nr 1 var 4.7 og nr 2 var 3.8. Begge kompå termin +/- 2 dager.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Jordmor sa til meg at nr 2 ofte var litt større, men at jenter var ofte mindre enn gutta..
Ultralydene her tilsier enn så lenge ca samme vekt- 3 kg. Så håper det er rundt det samme

Jeg håper det stemmer:) For vesla var 3860 gram og det syns ikke jeg var nok :p Håper iallfall på 4 kg, selv om det ser dårlig ut.

Var på ultralyd i går. Da takserte legen babyen til å bli ca 3,4 kg ved fødsel. Og det skulle stemme godt med at nr to ofte blir ca 200 g tyngre enn første. Så skal bli spennende å se når hun kommer.

JM sa at gutt er ofte større enn jente.. Så regner med å få en bylt på over 4 kg :p
Jenten var 51 cm og 3850 :p

Her var nr en den som ble mellomst til nå i str, nr to var størst og nr tre var minst. Lurer på hvor nr fire havner på vekten. :-)

Back
Topp