Størrelse

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hva slags størrelse bruker deres babyer nå?

Er så overrasket over at 56 fortsatt er for stort til Cecilie.. Dani brukte 56 fra hun var to uker og hun var 50 cm da hun ble født.. Cecilie var 53 cm og nå er hun tre uker:-P Deilig å få brukt alle klærne, da, men har nesten ikke noe i 50:-P

Bruker 50 og 56. Har ikke så mye i 50, så bruker litt om hverandre. :)
Storebror brukte 62 på denne tida, så er litt uvant. :p

Bruker 50 og 56. Har ikke så mye i 50, så bruker litt om hverandre. :)
Storebror brukte 62 på denne tida, så er litt uvant. :p
Ja.. Rart hvor forskjellige de kan være.. Men på denne tida hadde jeg vel gitt opp amminga med storesøster så det kan jo ha spilt inn litt;-)

Vi bruker for det meste 50 og så bruker vi 56 hvis de er små i størrelsene.. Vi hadde ikke nesten ikke noe 50 da ho ble født, men 56 var så stort at vi måtte handle litt... Og så bruker vi prematurlue, for alle de andre luene vi har er alt for store!

Vi bruker 56, har ikke hatt 50 på engang! Han var jo 53 Cm da han var født

Vi bruker 56, har ikke hatt 50 på engang! Han var jo 53 Cm da han var født
Ho her var også 53.. Men 56 er enda ikke blitt passe.. Kun bommulsbukser/strømpebukser som er for smått i 50.. Alt av ull og overdeler er passe...

Her bruker vi storstett bare body og longs/ strømpebukser! Men buksene i 56 passer fint de! Men tror kanskje han har vokst endel allerede!

Her bruker vi storstett bare body og longs/ strømpebukser! Men buksene i 56 passer fint de! Men tror kanskje han har vokst endel allerede!
De vokser fort i starten, ja.. Nesten litt vemodig.. Blir lenge til neste gang jeg har en så pitteliten, så det gjør ingenting om hun vokser litt saktere enn storesøster..;-)

Ja.. Rart hvor forskjellige de kan være.. Men på denne tida hadde jeg vel gitt opp amminga med storesøster så det kan jo ha spilt inn litt;-)
Hehe, jeg ammet fortsatt med storebror, men han var jo en kilo større når han ble født, og vokste i en forrykende fart. :p

Hehe, jeg ammet fortsatt med storebror, men han var jo en kilo større når han ble født, og vokste i en forrykende fart. :p
Ved fødsel var lillesøster 3 cm lengre og en halv kilo tyngre, så at hun bruker mindre klær allerede to-tre uker etterpå var ikke helt som forventet;-)

Back
Topp