Størrelse reimadress

_magica

Glad i forumet
Eg lurer på å kjøpe vinterdress til neste vintersesong på tilbud.

Gutten min blir 2 år i august - kva str bør eg evt kjøpe til han i reimadress? 92 eller 98?

Han har ein vinterdress i str 86 no, den er romslig, men ikkje ubehagelig stor.

Dressene er jo ganske store i størrelsen.
Hvor stor er gutten din nå da? Er han stor for alderen?

Dra i butikken å prøv. Og se hvor stor forskjell det er på 92 og 98.
Dressen skal jo holde hele vinteren [:)]

Han er ganske normal, litt tynn men normalt høg.

deff 98, ikke 92 hvertfall - vet ikke helt altså, men jeg pleier kjøpe minst to nummer for stor - sanns vil jo kidden være 92 til vintern - så skal jo den dressen helst vare ut vintern da =) og vil du ha en som passer vintern etter og, ville jeg jo kjøpt enda en større en om de ser ut til å være bevegelige og lette og brette på armer og ben =)

min sønn bruker 86 nå, stort og godt =) men til vintern skal han overta dress i 104 ;P men d er troll da =)

ORIGINAL: _magica

Eg lurer på å kjøpe vinterdress til neste vintersesong på tilbud.

Gutten min blir 2 år i august - kva str bør eg evt kjøpe til han i reimadress? 92 eller 98?

Han har ein vinterdress i str 86 no, den er romslig, men ikkje ubehagelig stor.

lurer litt på det samme, så følger med her[;)] snuppa mi blir også 2 i aug, og har 86 nå. men den er ganske stor da. tror kanskje 98 blir veldig stort?

Dressene er store i størrelsen. Jenta mi på 4 år kjøpte jeg 104 til, men den er ganske stor. Burde kanskje tatt 98.

Reima er stor i str,men det gjør liksom ikke noe om de er store. Siden de sitt gra. Har alltid kjøpt til eldste mann så han har hatt de i to vintre,og det har gått kjempebra. Ville helt klart kjøpt 98

Back
Topp