Størrelse på Stokke New Born sete

Gullgrisens 2gull

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Noen som vet dimensjonene på et new born sete til Tripp Trapp stol? Det er så mye billigere i Norge så vi lurer på om svigers kan ta med et i bagasjen når de kommer siden de flyr premium og har to innsjekket bagasje hver.
Vi har fått forespørsel om ønskeliste til den lille og det er egentlig ikke så enormt vi trenger, men husker at yngstejenta syns det var fryktelig urettferdig å måtte sitte i vippestol nede ved gulvet når vi spiste. Eldste brydde seg ikke så mye om det + at vi spiste kanskje mer middag etter at hun var lagt siden hun var førstemann. Så vi kom nettopp på at et sånt sete kunne være en ting å ønske seg.

Noen som vet dimensjonene på et new born sete til Tripp Trapp stol? Det er så mye billigere i Norge så vi lurer på om svigers kan ta med et i bagasjen når de kommer siden de flyr premium og har to innsjekket bagasje hver.
Vi har fått forespørsel om ønskeliste til den lille og det er egentlig ikke så enormt vi trenger, men husker at yngstejenta syns det var fryktelig urettferdig å måtte sitte i vippestol nede ved gulvet når vi spiste. Eldste brydde seg ikke så mye om det + at vi spiste kanskje mer middag etter at hun var lagt siden hun var førstemann. Så vi kom nettopp på at et sånt sete kunne være en ting å ønske seg.

Aner ikkje dimensjonane på sete men vil berre anbefale det på det varmaste! Såg ikkje heilt behove for det med frøkna på 4 så hadde egentlig ikkje tenkt å kjøpe det. Men så endag kom gubben heim med ett, han er selger og en kunde av han snakka så varmt om sete at han slo til. Når alt kom til alt så trur eg det var eit av dei beste kjøpa vi gjor!! Frøkna vart ein del av fellesskapet frå dag 1 i måltida. Ho kunne sete i den meda eg laga mat og medan eg hjalp dei to eldste med lekser. Så tommel opp for slikt sete:thumleft

Sniker fra februar
Jeg målte det til 53 cm på lengde og 34 cm i bredde når man ser på det fra ovenfra og nedover på siden ble det 21 cm :)

Kjøpte nettopp et slikt et å tror ikke det er noe problem å ta det med over. Ikke sikkert det går ned i alle typer kofferter,men i allefall i bag. Evt ta det som håndbagasje. Pappeska var med håndtak så greit å bære med seg.:happy:

Takk for svar! Da settes det opp på ønskelista!
Så får svigers evt finne ut av hvordan de får det med seg [emoji846]

Jeg kjøpte et nå. Brukt. Med fireåringen satt vi i sofaen med baby på armen og spiste på tur. Nå har vi et barn fra før og trenger mer orden på ting.

Back
Topp