Størrelse på søsken ved fødsel?

Dattera mi var 4250 og 53 lang og hun kom en uke FØR termin!! Min andre er nå på vei så vet ikke noe der enda, men håper at h*n ikke er alt for stor... 5 og noe er jo helt skummelt!! :(
 
Datteren min var 3930g og 50cm.. Ikke så veldig stor ift til at hun var født 14 dager over UL-termin, og 26!!! dager over menstermin..
 
Han var helt gjennomsnittlig, 3404gram 50cm og 34cm rundt hodet :) men jeg frykter et større barn nå, har jo en annen far på denne og han var nærmere 5 kg når han ble født.. :/ håper det hjelper at førstemann var stjernekikker og med hodet litt på skjeiva, jordmor sa vertfall at han hadde bant god vei for evt andre som skulle komme..
 
odin var 3130 gr og 48 cm født 3 veker før termin
grim var 3500 gr og 50 cm 3 dager over termin..er også kjempe spent på ka stor/liten neste blir :-)
 
Eldstemann, Solveig var 3038g mens Aslak var 3300g. Så ingen av våre har vert noe store

Merket godt da Solveig kom. Hun kom ikke med bakhodet først, ei heller med fjeset men ble regnet som såkalt stjernekikker. Hun har nok banet god vei for de andre! (o:
 
3430gr og 49 cm
3905gr og 54 cm
 
Oi ja det blir spennende å se, snuppa mi var 2870, 48 lang og 33 rundt hodet :) og kom 10 dager på overtid, Spent på hva lillesøster/lillebror blir :)
 
Sønnen min var 57 cm lang og 4.400 gram :) Jeg er meget sikker på at jeg også gikk VELDIG over tiden. Min egen termin var rundt 11 mars.. ultralyd sa 29 mars og ungen kom 11 april.. :) Så kan begynne å lure. Denna gangen skal jeg sjekkes NØYE! Revna fra høl til høl og ødela meg totalt.. Vet enda ikke om jeg kan føde normalt :S
 


Frøkengåsemor! skrev:

men var ganske sint nor jeg i over 2 uker hadde sakt vannet mitt var lekket ut og de nektet på det, for magen min var helt bløt på slutten.. kjempe ekkelt..




hm! når vannet mitt gikk så ble magen min også helt rar! men den ble helt steinhard istede da! kunne se ungens koturer fra utsiden!! ekkelt!!
 
Nr 1 veide 3530 og 51 cm lang-kom 12 dager over..han var lang og tynn og er det enda
Nr 2 veide 2890 og 47 cm lang- kom 3 dager før...Han var knøttliten og ikke så veldig tjukk men er ganske god og rund i dag..
 
2870 g 45cm. 19 dager før ul-termin. 7 dager før menstermin.
 
Slenger meg på.. (loner, forholdsvis ny her). Min kar var 4490 g da han ble født, han var alt for lenge boende i magen..
 
Gutten min var 3380 og 51 cm lang, han kom 10 dager før tiden og jeg la bare på meg 6,5 kg :-)perfekt! så vi får se hvordan det blir denne gang :-) deilig å få litt før enn å gå over tiden, så håper jeg er like heldig denne gangen :-D
 
Snuppa her var 3940 og 51 cm, så håper virkelig at den i magen ikke blir noe større, for hun var rett og slett for stor til at jeg klarte å trykke henne ut....
 
Back
Topp