Størrelse på reimadress til 1,5 åring

Væren84

Forelsket i forumet
Siden det er salg på barnas hus vurderer jeg å kjøpe reima vinterdress til snuppa som hun kan bruke neste vinter. Hun er helt gjennomsnittlig stor. Er aprilbarn, og vil da være 1,5 år i oktober. Men vil jo helst at dressen skal passe ut vinteren da.

Hvilken str bør jeg kjøpe?

vi kjøpte 86 [:)]

Edit: ville kjøpt str 92 om dressen skal passe hele vinteren [:)]

Hva bruker hun nå da? 74/80?

Trym brukte 86 da han var 1,5 år [:)]. Så jeg vil tror det går greit med 86

snuppa har str 92, og hun er 86 cm og 1,5 år [:)] 

ORIGINAL: *Flatula*

Hva bruker hun nå da? 74/80?

Trym brukte 86 da han var 1,5 år [:)]. Så jeg vil tror det går greit med 86

Nå er hun 70 cm, og bruker 74/80 avhengig av merke [:)]

min er også aprilbarn! helt gejnnomsnitlig stor!

han brukte reima 86 frem til jul! nå er den litt kort så den har blitt hengt bort!

men den var STOR da han begynnte å bruke den! han svømmte i den i oktober [8D]

så hvis den skaol vare gjennom hele vinterhalvåret så vill jeg tatt 92

Ser ut som flertallet mener 92 om vi skal ha den hele vinteren. Da spørs det om vi satser på det. Tusen takk for svar, jenter![:)]

Størstemann her i huset er 2,5 år nå, og har nettopp sluttet å bruke sin reimadress i strl. 86.

Min gutt brukte dressen i str 86 til han var 2 år og 4 mnd[:)] Han ligger vel midt på snittet[;)]

Snuppa mi bruker dressen no å str 86, ho er 14 mnd. Og ho drukner nesten i den[8D] Men ho er lita da[;)]

Tror jeg hadde kjøpt 86... Barna får ikke noe god bevegelsesfrihet i for stor dress heller.

vi hadde 98 til vår i Reima når han var 1,5 år

ORIGINAL: *nr3imagen*

ORIGINAL: 3xS

Oi! Er han stor?

ja [8D] han var 12 kilo når han var 6 mnd [:)]

Sønnen min har brukt str 92 i reima overgangsdress i hele høst og han er 2 år nå i januar.

Oi! Er han stor?

Hihi, en herlig klump! [:D]

Oi! Er han stor?

Hihi, en herlig klump! [:D]

ja [:D] men nå er han mer normalt stor bare da [:D]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Sunniva er veldig lang for alderen, så jeg tror dressene er store i størrelsen. Hun bruker 86 nå, og er snart 20 mnd, og dressen er nesten litt for stor. Men hun er myyye lenger enn 86 cm.

Tuppa mi er 72 cm og dressen er str 86. Ho regelrett drukner[8D] Men ho er ikke så mye ute enda. Satser på ho skyter i været snart[8D]

Emilie bruker str 80 i sin vinterdress nå, og den er akkurat passe [:D]
Hun er 15 mnd [:D] Har kjøpt 86 i vårdressen, å den skal hun ha til hun er 2 da [:D]

Sønnen min på 16 mnd bruker en reimadress i 74 nå og den er en god del for stor, så stor at de i bhg bretter opp armene på den. (Han bruker 80/86 i andre klær da) Tipper han kan bruke 80/86 på dress til neste vinter! (når han er 2-2 1/2 år)

Back
Topp