Størrelse på eggposer

Bkno6390892

Andre møte med forumet
Hei Er det noen som vet hvor store eggposer vanligvis blir før eggløsning skjer? Jeg skal i gang med fryseforsøk etter en MA i julen. Var på UL i dag og de målte den største eggposen til 16 mm. Skal nå ta eggløsningstest hver dag og ringe til st olavs når den er positiv, innsettet vil da bli 5 dager senere. Hvis eggløsningen blir på mandag eller tirsdag blir forsøket avbrutt pga helgestengt. Jeg er nå litt stressa og håper eggløsningen kommer i løpet av helgen
 
Når vi fikk "gullegget" så sa legen at 20mm er eggløsnings"klart". Tror jeg hadde 18 eller 19 og hun sa da at jeg var klar for eggløsning samme kveld eller morgenen etter :)

Forhåpentligvis kan noen andre komme med ekstra erfaringer slik at det blir et bedre gjennomsnitt av eksempler :)
 
Når vi fikk "gullegget" så sa legen at 20mm er eggløsnings"klart". Tror jeg hadde 18 eller 19 og hun sa da at jeg var klar for eggløsning samme kveld eller morgenen etter :)

Forhåpentligvis kan noen andre komme med ekstra erfaringer slik at det blir et bedre gjennomsnitt av eksempler :)

Åå okey, takk for svar :) har hørt at eggposen vokser 1-2 mm pr dag så da blir det vel enten søndag eller mandag her. Håper søndag så ikke forsøket blir avbrutt! Er så klar for å komme i gang igjen nå :Heartred
 
Back
Topp