Størrelse på eggposer

elmodi

Betatt av forumet
I går var jeg på UL på Riksen. Hun målte kanskje 3 eggposer, men så sier hun at det er mange eggposer der og så er hun bekymret for overstimulering. Derfor skulle jeg ta sprøyter i 2 dager til med 100 ie med puregon. Dvs uttak på tirsdag. Det jeg egentlig lurer på er: må eggposene være "store nok" før uttak? Eller tar de ut alle som finns (dvs store og små?)?
:scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch :scratch

Tror nok de tømmer de eggposene som er ja. Sist hadde jeg 4 eggposer, men det var bare 3 egg som kom ut. Hun drenerte alle, ene var liten i forhold til de andre. :) Håper dette gir deg et nogenlunde godt svar. ;p

Hos meg tok de ut både stort og smått :) Ønsker deg masse lykke til med uttaket på tirsdag :angel8

Riksen tok ikke alle hos meg. De tok ikke halvparten en gang, de stoppet på rundt ti begge ganger. Mulig det varierer fra lege til lege.
Masse lykke til på uttak! Håper de får tak i gullegget! :-)

Back
Topp