Størrelse på egg?

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Var på ul i går. SD 7. De 2 største eggene målte rett under 1cm. Men er så usikker på hvordan det skal være.. Skal det være mange små eller noen store? Hvordan utviklet deres egg seg under stimuleringen??

Hej :) det låter som att det utvecklar sig bra hos dig , jag hade nästan samma utveckling som du. Vid första ultraljudet så hade jag en på nästan 11mm sen hade jag massa små på ena sidan och lite mindre på den andra. Efter det andra ultraljudet så var det 3-4 stk som var på 17-18mm. Så jag fick ökt dos på dom sista dagarna . I allt så fick jag ut 8 stk ägg..inte för många och inte för få :)

Det var godt å høre! Har hatt tre avbrutte forsøk nå, har så lyst til at det skal fungere!

To av gangene har jeg ikke hatt noe respons, selv etter 17 dager på sprøyter. Har pco og ganske mange cyster, så de tørr ikke øke dosen for mye.. Og en gang hadde jeg monofolikulær overstimulering:p

To av gangene har jeg ikke hatt noe respons, selv etter 17 dager på sprøyter. Har pco og ganske mange cyster, så de tørr ikke øke dosen for mye.. Og en gang hadde jeg monofolikulær overstimulering:p
Då verkar det i varje fall som att det går bättre nu . Nu reagerar du på det ialf :)

Back
Topp