Størrelse 62

Heather

Gift med forumet
Solveig er 55 cm lang nå, så jeg har tenkt at det ikke var vits i å prøve strl 62 klærne ennå. Men prøvde i går for moro skyld, og de passer kjempebra (litt vide selfølgelig, men det gjør jo ingenting)! Ikke lett å være førstegangsmor, jeg kunne fort gått på en kjempesmell og ventet for lenge med de større klærne, og plutselig hadde ikke de nydelige gavene passet lengre!!

Så nå er det en fryd å kle på henne om morgenen- har plutselig masse søtt og rosa jeg kan bruke (strl 50 og 56 har jo vært klær i nøytrale farger siden jeg ikke visste kjønnet)

Ja det er lurt å sjekke, for de vokser så fort[:D] jeg er begynt på str. 68, 62 begynner å bli litt lite på enkelte klær....

Hehe, den opplevelsen hadde jeg også her om dagen. Hadde såvidt begynt å pakke bort str 50, så skulle jeg prøve en joggedress i 62 for moro skyld, og jaggu var den bare akkurat passe!! Men det er stor forskjell på str da, så noe 56 er jo mer enn passelig enda. Men det er gøy ja, for nesten alle barselgavene vi fikk var i str 62. [:)]

Måtte bruke en pysj i str 62 ved et uhell, og den passet relativt bra. Var kanskje litt lang i beina, men bedre det enn at de for små. Nurkene må jo få sparke ut beina sine helt.
Men ja det er forskjell i størrelsene alt ettersom hvor de er kjøpt. Man må bare prøve seg litt frem [:D]

Her må vi nok snart begynne å gå til innkjøp av klær i str 68, ihvertfall i bodyer... Virker som Ludvig er lengre i overkroppen enn gjennomsnittet, for han kan neste bruke en str større i bodyer enn bukser... Er ikke mye klær vi har i str 68, så snart MÅ jeg ut og handle litt! Huff, så leit... [;)] [:D] Tenk så fantastisk å shoppe masse babytøy uten dårlig samvittighet! Det lille jeg kjøpte før Ludvig ble født var liksom mest i smug... GLEDER MEG!!!!

ja, då små nurka våres vokser i rekordfart[:)][:)]
david var jo 53 cm da han ble født, og jeg merker allerede at 56 begynner å bli en smule for lite..
en av sparkebuksene i 56 er allerde for kort for han.. skummelt.. og han er bare 3 uker enda[:-][:-][:-]
hehe.. kanskje han blir en kjempe til slutt[8|][8|][:D][:D]

Hehe. Ja, utrolig stor forskjell på størrelsene også. Snuppa bruker jo bare 50 enda, men sånn for moroskyld prøvde jeg noen i 56 på ho, og dem er jo jammen like små som dem i størrelse 50. Best å passe på, ellers hadde ho aldri fått brukt den nydelige dressen jeg fikk av Tipsy... [;)]

Her bruker vi str. 56 og litt i 62. Stk.50 har jeg lagt vekk nå.

vi har nettopp begynt å bruke noe i str 62..For det meste bukser men det er så forskjellig...Prøver litt innimellom for jeg har en del klær i 62 og unga vokser så fort...plutselig er de for store for 62 klæra....

ORIGINAL: Hege26

vi har nettopp begynt å bruke noe i str 62..For det meste bukser men det er så forskjellig...Prøver litt innimellom for jeg har en del klær i 62 og unga vokser så fort...plutselig er de for store for 62 klæra....

samme her[:)]

Begynte å bruke 62 for 2 uker siden ca.. fikk så masse fint i den str.. og ettersom jeg har det matvraket er jeg redd dem blir fort små.. :)

Back
Topp