større

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Kjenner at snuppa i magen er større og sterkere nå. Enkelte ganger kjennes det ut som hun vælver rundt inni jeg. Rett og slett bli ubehagelig om natten. Jeg våknet aldri av datteren min om natten, hverken i eller utenfor magen. Men nå blir jeg vekket av mageboeren hver natt.

Lov og si jeg er smålig misunnelig på den? :) Her er lille mini tidvis så rolig at jeg blir bekymret, må lure frem den minste bevegelse. Ikke noe disco i magen her for å si det slik :P

Sporadisk mye liv og røre her også☺️ stort sett veldig kjekt og litt rart, hehe. Av og til hopper eg til fordi det kommer så plutselg. Han har også vekket meg kl fire hver natt i tre uker :p

Her er det mest turning, ikke de tydelige sparkene som med førstemann :) når han flytter seg så "ruller"magen seg etter, + at han stikker bein eller arm ut, venter(føles sånn hvertfall) til jeg legger hånda mi der også drar han bortover, stopper hvis jeg stopper :p

Mest turning og snuing her også! Til tider veldig mye, og av og til lenge mellom hver bevegelse

Back
Topp