Større risiko for SA ved sex?

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Er det det??
Får meg ikke til å ha sex nå. Jeg vet at det går over når jeg blir litt mer sikker på at spiren virkelig sitter. Men mistet sist mnd, så er veldig skeptisk nå. Det høres kanskje helt teit ut.
Hører flere som blør etter sex, det gjorde jeg også ved førstemann.
Er det påvist at det er større risiko tro??
 
Nei. Det er vanlig å blø etter sex men blødningen stammer da fra slimhinner eller annet i skjeden, ikke fra livmor og baby. Så go for it :)
 
I feel u. Sa det samme til mannen i går, at jeg er redd for at det skal skje noe. Det gjør nok sikkert ikke det. Vet ikke om jeg tør å spise sushi engang!
 
Ja, man blir virkelig hysteriske! :P
Jeg turte ikke spise røkelaks i morges..
 
Tør ikke jeg heller, etter at jeg blødde så mye sist vi gjorde det. Tror ikke det er farlig altså, men jeg synes det var så stressende å blø :/
 
Har jeg ikke tenkt over engang :p hatt sex som normalt vi :)

Skulle ønske jeg var like avslappa som du :) Vet jo at det ikke er noe farlig, men kjenner allikevel på den irrasjonelle frykten at "jammen, tenk om det skulle skje noe!"

Har du noen tips til hvordan la være å bekymre seg under sex?
 
Jeg tenker egentlug bare at jeg må leve som normalt. Går det galt, er det uansett utenfor min kontroll.
:)
Så har vel egentlig ingen gode tips. Men det skal litt til for å abortere pga sex.. :)
 
Når jeg gikk fra legen for snart 2 uker siden hvor jeg fikk bekreftet at jeg var gravid så sier legen til meg.

Gå hjem og kos deg, og ikke minst lev som normalt :-)
 
Back
Topp