Større pupper

Barnehagelærer30

Gift med forumet
Febbisbebbis'18
Augustlykke 2022 ❤️
Har puppene deres vokst mye? Og er de enda ømme?

Mine har sikkert gått fra 1kg til 2. De er heller ikke så veldig ømme lengre. 11+2
 
Mine er mer eller mindre like som før og har ikke vært ømme siden uke 7 egentlig. Nippelen er dog litt sart.
 
Mine har vokst, mye! Ikke så veldig ømme lengre, men merkbart tyngre
 
Ja, ingen bher passer lenger, og halvparten av alle toppene mine passer heller ikke o_O
 
Ja mine har vokst en halv cup størrelse størrelse i hvert fall :eek: Merkes mest på enkelte topper som snart blir for stramme rundt brystet! Bare litt ømme nå når feks noe dulter borti. Satser på de vokser litt til da det virker litt upraktisk med mine minipupper ifbm amming, spesielt om jeg skal ha to samtidig! :p
 
Ømheten har roet seg denne uken, men en del større og tyngre, ja [emoji4] Føler de tyter i alle kanter Er 11+0 i dag [emoji4]
 
Tror mine har vokst minimalt :) Takk lov for det, tror ikke jeg ville taklet en K-cup igjen :happy093
Men niplene er veldig "ømme" til tider o_O
 
Har ikke vokst så veldig mye, men fyller nå ut BHen litt mer enn før [emoji4] men ømme har de ikke vært på noen uker.
 
Mine har ikke vokst noe særlig [emoji12] de er vel ikke større enn noen epler, så får vel håpe det tar seg opp så ungen får noe mat [emoji85]
 
Litt utenfor tema her, men noen som har kløende pupper?
De har ikke klødd før i dag, men nå er det helt crazy :wacky:
 
Litt utenfor tema her, men noen som har kløende pupper?
De har ikke klødd før i dag, men nå er det helt crazy :wacky:

Mine gjorde mye det før jeg ble gravid, over strekkmerkene, men har ikke merket noe til det etterpå, tror jeg.... eller kanskje? Kanskje jeg bare ikke har tenkt over det?
 
Mine gjorde mye det før jeg ble gravid, over strekkmerkene, men har ikke merket noe til det etterpå, tror jeg.... eller kanskje? Kanskje jeg bare ikke har tenkt over det?

Her er det ikke mulig å ikke legge merke til det. Er som om de er fulle av myggstikk :p
 
Litt utenfor tema her, men noen som har kløende pupper?
De har ikke klødd før i dag, men nå er det helt crazy :wacky:

Har skjedd av og til i svangerskapet. Men da jeg var 11-12 år husker jeg de klødde helt EKSTREMT. Så det er sikkert fordi de vokser :p
 
Dette svangerskapet har dem vel egentlig itte vokst. Å takk for det. I forrige gikk jeg opp 3 cup str å der har dem holdt seg siden [emoji85]
 
Litt utenfor tema her, men noen som har kløende pupper?
De har ikke klødd før i dag, men nå er det helt crazy :wacky:

Så vidt jeg husker fra forrige gang så begynte de å klø etterhvert. Både de og magen [emoji30]
 
Har skjedd av og til i svangerskapet. Men da jeg var 11-12 år husker jeg de klødde helt EKSTREMT. Så det er sikkert fordi de vokser :p

Fant ut at jeg var veldig tørr, så da var det nok derfor :shy:
 
Mine er like slappe som de ble etter at jeg sluttet å amme i mai:p gleder meg til de blir større og fastere igjen.
 
Mine har vokst, kan ikke bruke vanlig BHér lengre, da de ikke passer! Må bruke sportsbh eller gå uten. Er heldigvis ikke så øm lengre :) Bruker E cup til vanlig, så har sikker F eller G nå.

Ska handle inn noen gode bh uten spiler (hater spiler) med litt support i, mine sportbhér føles litt som en tvangstrøye....så går veldig mye uten nå om dagene....hater ting som strammer for tiden! spesielt over magen og over puppene
 
Back
Topp