Større pupper

Felicidad

Gravid med # 1
Jeez, har hatt vondt i puppene i nesten 10 uker nå. De bare vokser, vokser og vokser. Når skal dette ende? Jeg hadde riktig nok bittesmå pupper til å starte med, etter at sønnen min "spiste dem opp" under forrige ammeperiode... men hvis det fortsetter i dette tempoet så ser jeg for meg store jur innen graviditeten er ferdig. Er det noen perioder i løpet av graviditeten at de vokser mer? Og er første trimester en av de periodene? :o

Her vokser mine pupper også desidert mest i 1.trimester:) De er konstant ømme. Sist gikk jeg opp 3 cupstørrelser i 1.trimester. Så "roet" veksten seg fram til melka kom:)

Her vokste de jevnt og trutt hele svangerskapet sist (gikk op tre størrelser) før pamela puppene kom da melka kom for fullt. Det er det sykeste jeg har sett.. Det var ikke bare at de var svære (jeg har jo pupper fra før) men de gikk fra å være store til å eksplodere akkurat tre dager etter fødsel. Våknet med knallharde og omtrent tre ganger så stor pupper som dagen før. Mannen min kom hjem fra jobb og ble helt satt ut da han så meg...

Denne gangen ser det ut til å bli akkurat det samme, bare at jeg husker ikke at det var så vondt i puppene HELE tiden forrige gang!

De har stoppet litt opp her hos meg etter uke 11 :) er nå i uke 15. Er litt vondt i brystvortene og sånt av og til, men de er ikke super-ømme lenger :)

Gått fra 80A - 80C på 3 uker (11+0 nå). Gikk opp samme sist også, men da ikke før midten/slutten av 2.trimester..
Fram til fødsel, da amme bh (uten spiler) i str 85C var ALT for liten :o
Varte heldigvis bare 3-4 dager før de var nede på 80C igjen.. Og 80A når hun var 5mnd..

Mine begynte ikke å vokse før uti uke 12 denne gangen. Sist var det første symptom.. Men skal si de har eksplodert siden da!! Fra risposer til Pamela på 2 uker! :p

Back
Topp