Større pupper...

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Jeg er i sjokk!! Er ikke mer enn 7 uker på vei i morgen, men har gått fra C til E-cup!! Ikke rart det gjør vondt! :-P

Shiit!! Herregud, håper ikke mine pupper bli så store så fort - har kjøpt kjole til bryllup i sommer :O

He he... Ja prøvde bunaden og den gikk ikke i nærheten av igjen :-D

He he... Ja prøvde bunaden og den gikk ikke i nærheten av igjen :-D

Hehe, huff, dette var jo litt vanskelig situasjon. Spørs om jeg må revurdere kjøpet av den kjolen og finne noe som kan syes ut lett om det blir nødvendig :P

Hehe, huff, dette var jo litt vanskelig situasjon. Spørs om jeg må revurdere kjøpet av den kjolen og finne noe som kan syes ut lett om det blir nødvendig :P

He he... Jeg kan ikke huske jeg ble så stor forrige gang, så er jo en mulighet for at det går fint og. :-) men kroppen er jo i forandring, så litt slingringsmonn er kanskje greit :-P

Jeg har gått fra en liten B til en STOR C (dvs at det tyter ut både her og der når jeg bruker de største bh'ene mine -,- ), så sikkert mer en D enn en C.. Har ikke råd til å kjøpe noe nytt heller før stipendet kommer :P

Føler meg som Pamela, er jo ikke vant til å ha pupper! :P
Men jeg klager ikke - Veldig fint å gå rundt i sommerklærne i dette fine været med litt å vise frem :P

Er forresten bare 5+1 :D

Puppene mine er dvaske enda etter forje runde med melk.. Men i dag våkna jeg med større brystvorter på avslappa pupp :D måtte se to ganger i speilet! Dog ikke noe drastisk men sånn at jeg la merke til det. Husker ikke det var slik sist.

Mine vokste veldig de første ukene! Haha, veldig gøy :D nå ser det ut til at det har roa seg litt, gjør ikke like vondt i de hele tiden lenger (er 6+1 idag). Men de kan godt vokse enda litt til egentlig :-p

Mine har vokst kanskje en størrelse, det er fint egentlig for jeg føler min kroppsfasong kler større pupper bedre (timeglassfigur med et par ekstra kilo) :-)

Back
Topp