større pupper

N`tæll

Forelsket i forumet
her vokser de godt gitt...
blitt ganske mye mer fyll i dem.  
så i dag måtte jeg krype til korset og kjøpe meg en større bh. emoticon

ikke fult så vonde lenger, heldigvis.

Joda, dem vokser her også, men har ikke behov for å kjøpe ny bh helt enda.......

Jeg har ikke merket noe til det ennå, selv om det ikke hadde gjort noe.. ;-)
Men sånn var det forrige gang også.

Joda, her begynner det å bli trangt i BH'en. Hadde ikke egentlig trengt mer i det området, men mannen blir jo svært fornøyd da.

har ikke endret seg så mye her, tror de er litt mer fyldig, mannen storgleder seg og håper på enda større! Enda jeg synes de allerede er store nokhehe

hehe, her har de også vokst til samboers store glede :b flere som har fått mer tydeligere blodårer på puppene i samme slengen?

Jepp, her har de blitt både større, ømme og med tydelige blodårer ja... Dette er første barnet vårt så er litt spent på hvor stor jeg kommer til å bli :) Både mage, pupper og resten av meg...:)

Håper ikke min vokser stort denne gangen.. Har nok;-) skal bli interessant og se hvordan gravisiteten påvirker brystrne mine iom at jeg har silikon..

Mine har også vokst... Noe jeg ikke har så veldig sterkt ønske om... :-) ømme også, og blodårene har vært tydeligere ja, men bare noen dager. Litt fra og til. Har ingen fargeendring foreløpig...

Back
Topp