Større pupper, mindre mage?

shewolf

Gift med forumet
Kan store pupper få en mage til å se mindre ut?

Jo, tenkte på det at dersom man har litt fett på magen, og skaffer seg silikon i puppene. Vil magen da se mindre ut enn før?

Jeg klarer ikke ta dette spørsmålet seriøst, dessverre altså :/

Må bare se om jeg har fått det riktig her: Du vurderer å ta silikon for du håper magen vil se mindre ut?

Jeg syns man ser mer tjukk ut da =/

Spørs hvor mye fett man har på magen. Er man overvektig så vil man nok ikke se så mye tynnere ut med silikon, men er man slank/normal men med litt ekstra fett på magen så vil jeg tro man ser tynnere ut med store pupper. Kan ta meg f.eks, jeg er 164høy og veier 60-62kg, jeg er ikke tjukk, men syns jeg ser tjukk ut siden puppene er så små/flate at de nesten ikke stikker ut av kroppen. Dårlig forklart kanskje

Det er vel gjerne sånn at man ser enda rundere ut om man har store pupper i tillegg til å være litt kraftig fra før av.. Ser jo også det på jenter som er slanke og tar silikon, de ser straks litt "rundere" ut. 

Jeg synes absolutt ikke silikon er slankende..

Da har nok jeg et ønske om å bli litt rundere for jeg skal ta silikon når jeg er ferdig med barn. Ikke overdrevent, men sånn at ikke puppene mine er flate og stygge som de er nå. Jeg har former, rumpe, lår og hofter, men ville ikke kalt meg selv rund av den grunn, jeg er normal

Legokloss skrev:
Da har nok jeg et ønske om å bli litt rundere for jeg skal ta silikon når jeg er ferdig med barn. Ikke overdrevent, men sånn at ikke puppene mine er flate og stygge som de er nå. Jeg har former, rumpe, lår og hofter, men ville ikke kalt meg selv rund av den grunn, jeg er normal

Jeg er også normal og skal nok fylle på om de blir helt sviskete etter dette svangerskapet og amming. Men jeg gjør det for å få innhold :p Synes ikke det gjør at man ser slankere ut, men jeg ville nok uansett vært mer fornøyd med pupper med innhold enn tennissokker med golfball :)
Er ikke imot silikon, men synes ikke det har en slankende effekt :)

Jeg skal også gjøre det for å ha innhold, men tror fortsatt jeg vil se slankere ut så tar det som en bonus :p hvis jeg ikke ser slankere ut har jeg allefall fått fine pupper. Hahaha

Vil kan kanskje ikke se mindre ut, men proporsjonene kan se mer riktige ut.

Jeg er så og si flat oppe,  men har ellers kurver og lår og hofter og alt som hører med.  Og ser jo dermed enda mindre ut oppe, når alt annet er "riktig" proporsjonert.  

Har jo slanket meg en god del, og litt til skal vekk.   Og jeg planlegger nye pupper. Ikke fordi jeg har et så stort ønske om plastikkpupper og slikt, men fordi at proporsjonene skal se "riktig" ut.

Trone: Nei, jeg vurderer ikke å ta silikon.

Begynte bare plutselig å tenke på det. Jeg har fått mye hud til overs og magen er ikke flat lengre, etter at jeg var gravid. Puppene har ingen fylde i det hele tatt. Er små og flate etter amming. Bare kom til å tenke på da jeg stod foran speilet, om silikon ville gjort at kroppen så litt mer proporsjonert ut. Har som sagt ingen planer om å ta silikon. Det jeg derimot drømmer om er bukplastikk :)

Som sagt i min forrige post: Jeg vurderer ikke silikon. Har prøvd å trene bort magen, men siden det er for mye hud til overs etter svangerskapet drømmer jeg heller om bukplastikk. Men det var nå de pengene da..

Men dette handler egentlig ikke om meg da. Var bare noe jeg kom til å tenke på.

Back
Topp