Større mens etter abort ...

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Har mensen for tredje gang etter at jeg mistet. Hver gang har den vært veldig voldsom. Jeg blør godt i 2-3 dager vanligvis, men nå er det så mye blod at jeg tar jerntabletter (for sikkerhets skyld).

Er det normalt å blø så mye etter abort? Hvor mange sykluser kan det ta før det normaliserer seg? Mensen varer ikke lenger nå, men blør bare mer og må bruke store nattbind ...
 
Jeg har hatt 2 mensen etter sist SA. Og jeg blødde også ganske mye de første 3 dagene! Mye mer enn jeg pleier, hadde også mer mensen smerter enn jeg pleier. Vet ikke helt hva det kan være? :dontknow eller om det er normalt..
 
Jeg har hatt 2 mensen etter sist SA. Og jeg blødde også ganske mye de første 3 dagene! Mye mer enn jeg pleier, hadde også mer mensen smerter enn jeg pleier. Vet ikke helt hva det kan være? :dontknow eller om det er normalt..

Har også mer smerter ... Håper det er normalt :)
 
Har mensen for tredje gang etter at jeg mistet. Hver gang har den vært veldig voldsom. Jeg blør godt i 2-3 dager vanligvis, men nå er det så mye blod at jeg tar jerntabletter (for sikkerhets skyld).

Er det normalt å blø så mye etter abort? Hvor mange sykluser kan det ta før det normaliserer seg? Mensen varer ikke lenger nå, men blør bare mer og må bruke store nattbind ...
Jeg har hatt 1 SA og en MA , begge med endte i medisinsk abort. Jeg fikk da beskjed om at de første menstruasjonene ofte var litt mer kraftig enn normalt. Hos meg stemte det godt , de 2/3 første var mer enn vanlig før det gikk over til normale igjen.
Men er du bekymret så ta en tlf til lege :rolleyes:
 
Har lest at dette er å forvente og er normalt. Om du er bekymra så oppsøk lege.
 
Det ga seg heldigvis etter 2 dager. Var som å stenge av ei kran ... Blir forhåpentlig mer mot normalen neste gang. Eller håper helst det ikke blir en neste gang, da, før på leeenge ;)
 
Det ga seg heldigvis etter 2 dager. Var som å stenge av ei kran ... Blir forhåpentlig mer mot normalen neste gang. Eller håper helst det ikke blir en neste gang, da, før på leeenge ;)
Så godt at det ga seg :happy:
Håper også at det ikke blir noe mensen her neste gang! Masse lykke til! håper det klaffer for dere neste gang :Heartpink
 
Både etter fødslene mine og abortene jeg har gått igjennom, så har mensen min blitt mye kraftigere de første 2-3 dagene
 
Back
Topp