Større mage ved andregangsgraviditet?

FruAndreassen

Andre møte med forumet
Jeg fødte i 2012. Jeg er nå gravid med andremann. Jeg har hørt at magen bli større dersom man har født tidligere. Er dette tilfelle? Fikk dere mage tidligere andre gang og når?

Hei. Denne tråden var posta feil, så eg flytta den til Generelt for deg. Der får du nok fleire svar!
Ha ein finfin dag :)

Fikk mage tidligere og den ble større med nr to:) men jeg har fått en større appetitt nå enn jeg hadde før, så derfor ble nok magen større også :-)

Fødte i 2010. Er nå i uke 18+6 og har større mage enn i uke 21 den gang (sammenlignet bilder) ;)

Vil si jeg var ganske lik hele veien med begge to :) Begge var også like store og kom 4dager over. La riktig nok på meg noen kg mer med nr 2

Fikk tidligere mage, men den var størst første gangen.

Jeg fødte i juli 2013 og desember 2014. Magen kom tidligere andre gang, men den ble ikke større.

Ble mye fortere stor, men var like stor ved termin.

Ja, det stemmer for meg ihvertfall. Mye større, mye tidligere.

Jeg fødte i 2012. Jeg er nå gravid med andremann. Jeg har hørt at magen bli større dersom man har født tidligere. Er dette tilfelle? Fikk dere mage tidligere andre gang og når?

J hadde større mage md nr 2 enn md nr 1 mn nå fikk j nr like etter nr 1 da.. Nr er født april 2013 og nr mars 2014 :happy:

Større tidligere og en helt annen form. Første var en svelga fotball, nå rund og stor lenger ut fra sidene

Her var det omvendt. Kom tidligere og var større "ut fra kroppen" med første.

Fødte april 2012 og september 2014. Hos meg vag magen ganske lik begge ganger. Kom rundt uke 20 og var en god ball på slutten. Storebror var nesten 1 kg tyngre enn lillebror da, så det kan jo ha hatt litt å si.

Back
Topp