større mage med nr 2..

lillemolla

Gift med forumet
synes dere som har fått flere enn 1 barn at magen viste fortere når dere ble gravid igjen?. jeg synes det er en liten kul allerede. skal bli vanskelig å holde den inne i 4 uker til før nyheten skal ut..[&:]

jeg hadde veldig kul kjappt med nr 2....hadde såpass at jeg slet med å bruke vanlige bukser i uke 10....skulle klare å holde d sjult til uke 13 vi da - og d gikk......bare hadde på løse gensere og ungikk å være så mye på besøk hos familie[8D]

ser ut som jeg skal fode snart jeg[:D] i uke 25

Mange får fortere og større mage med nr 2, jeg fikk det ikke heller ikke med nr 3.
Så det er nok som alt annet innen graviditeter alt er normalt [8|]

ORIGINAL: * LilleSnupps *

Syns ikke magen min er så mye større nå enn med første.. [:)]

Magen kom fortere denne gangen ja, men nå er jeg ikke større en med storesøster. [:)]

Jeg fikk seint mage med begge, men fikk større mage med nr 2. [:)]

ja syns magen er større denne gang,men begynte ikkje å vises godt før etter 3 mnd...[:)]

ORIGINAL: Gullet Og Skatten

magen kom raskere med nr 2,men ble ikke større på slutten!

Får ikke mage i uke 8, da ligger alt nedi bekkenet (bak beina..).. Man blir oppblåst [;)]

Men ja, fikk mage tidligere med nr 2.. Og 3.. Men den ble ikke større enn med førstemann..

Samme her. Men den hadde veldig forskjellig fasong.

ORIGINAL: * LilleSnupps *

Syns ikke magen min er så mye større nå enn med første.. [:)]

Fikk seinere mage med nr 2 enn med nr 1

med nr 1 fikk jeg en liten kul rundt 15-16 uke. da kunne andre se det så vidt. når er jeg 12 uker og har en bitte liten kul også når jeg ligger på ryggen. men når jeg står blir den en del større, men mye av det er jo luft da[8D]

Jeg hadde allerede problemer med dongribuksene mine før jeg hadde testa. Var da 6 uker, og ble enorm med sistemann.

ORIGINAL: 04mamma

Samme her. Men den hadde veldig forskjellig fasong.
SIGN[:)]

Herregud ja, magen kom myyyye fortere nå![:)][8D]

Back
Topp