Større føtter

11nov2014barn

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Plutselig passer jeg ingen av skoene mine, de er for smale og jeg får smerter på yttersiden av foten. Flere som opplever dette? Er i 17+1 i dag og har gått opp nesten 5 kg, så dette må jo skyldes vekten... #utogkjøpenyesko
 
Jeg har opplevd det ja at jeg ikke kan bruke loen av skoene mine fordi jeg er hoven. Men det varierer faktisk fra dag til dag :)
 
Har ikke merket noe foreløpig, men i forrige svangerskap ble føttene mine enorme etterhvert :rolleyes: Vektoppgang + mye vann i kroppen! Heldigvis var jeg høygravid om sommeren og kunne gå med sandaler med borrelås på alle stropper, aner ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg får samme problemet denne gangen! Ikke veldig fristende å kjøpe vintersko i størrelse 41 :p
 
Jeg fikk nesten ikke ødem i føttene før fødselen, men fikk det helt ekstremt etterpå! Ingen sko passet, ikke de store, romslige filttøflene mine engang. Fødte i slutten av oktober og det snødde, men dro hjem fra barsel i flipflops (som strammet). Heldigvis gikk det ned etter en uke.

Jeg tenker som FruFranzen, kjipt og dyrt å måtte kjøpe vintersko for gravidføtter!
 
I forrige svangerskap gikk jeg opp en skostørrelse. Det har heldigvis ikke skjedd enda hvertfall denne gangen:hilarious: har store nok føtter, så dersom jeg må opp mer i størrelse blir det skikkelig vanskelig å finne sko :bored:
 
Back
Topp