Større bryster i svangerskap nummer 2/3/4 osv..?

Somuch

Elsker forumet
Tittelen sier sitt.

Men dere som har vært gravide flere ganger. Vokste brystene deres mer feks andre gang dere gikk kontra første gang?

Kan ikke huske at puppene var så store så tidlig i mitt forrige svangerskap nemlig :hilarious:

Jeg føler at de er større nå enn forrige gang. Men det barnet er 5,5, så mye jeg kan ha glømt på de årene. Men de ble raskere større med nr2 (1 og 2 er tette). Sliter mer med ømme bryster med nr2 og 3, enn med første.

Jeg føler at de er større nå enn forrige gang. Men det barnet er 5,5, så mye jeg kan ha glømt på de årene. Men de ble raskere større med nr2 (1 og 2 er tette). Sliter mer med ømme bryster med nr2 og 3, enn med første.

Det er straks 7 år siden jeg var gravid sist, haha. Men jeg har ikke voldsomt med pupper fra før. Så ser veldig forskjell nå og kan ikke huske jeg hadde noe særlig forskjell før melka kom sist :hilarious:

Jeg føler mine er kjempe store! Men er 8 år siden jeg var gravid sist og jeg har tatt sillikon (i 2013) så det utgjør jo også litt på størrelsen. Men de er hvertfall mye vondere/ømmere nå enn for 8 år siden.

Forrige gang måtte jeg kjøpe nye bher i uke 5-6 fordi de jeg hadde var for små, og brystene vokste stadig. Gikk opp 3 cup størrelser til slutt. Nå i uke 8 bruker jeg fremdeles samme byene, og de er nok blitt en liten smulle større, men ikke slik som sist. Savner puppa fra forrige gang. Jeg har ikke mye pupper å snakke om fra før.

Forrige gang måtte jeg kjøpe nye bher i uke 5-6 fordi de jeg hadde var for små, og brystene vokste stadig. Gikk opp 3 cup størrelser til slutt. Nå i uke 8 bruker jeg fremdeles samme byene, og de er nok blitt en liten smulle større, men ikke slik som sist. Savner puppa fra forrige gang. Jeg har ikke mye pupper å snakke om fra før.

Ja jeg bruker ikke vanlig bh nå fordi de passer brått ikke. Så går rundt med sportsbh! De må gjerne vokse mer, for jeg har ikke voldsomt mye fra før jeg heller :hilarious:

Ja jeg bruker ikke vanlig bh nå fordi de passer brått ikke. Så går rundt med sportsbh! De må gjerne vokse mer, for jeg har ikke voldsomt mye fra før jeg heller :hilarious:

Ser hva du mener ja. Var skikkelig fornøyd med puppene mine under svangerskapet, og mens jeg amma sist. Så håper at det skjer igjen.

Føler de har vokst mye tidlig hver gang :) skulle egentlig kjøpe nye bher før jeg ble gravid pga de hadde krympa ved vektnedgang. Men nå passer de igjen :hilarious:

Vel, jeg hadde i alle fall ikke råmelk i uke 10 under sist svangerskap.... men det har jeg nå :hilarious:

Jeg føler helt klart at brustene har vokst mer denne gangen enn forrige gang:p

Håper ikke mine vokser noe mer enn denne gangen neste svangerskap :hilarious: startet på 65C og har nå vokst ut av 65H... (hadde 2 bh’er fra da jeg hadde større pupper liggende heldig vis!!) Nå har jeg funnet en gammel sportsbh som snart er for liten... De er GIGANTISKE OG TUNGE :shifty: håper de ikke vokser noe mer når jeg får melk :hilarious:

Jeg ammer enda, så mine er bare godt brukte ammepupper. Lange og slappe.

Fikk ikke større pupper sist, og har ikke fått det nå heller. Litt skuffa over det egentlig, for kunne trengt mer :hilarious: Menmen..

Puppene her ble megastore med nummer to. Denne tredje gangen har jeg ikke merket noe særlig enda.

Ja! Altså gud ja hvor enorme de er denne gangen! Er noen kilo mer i startvekta denne gangen, men hjelpes sier jeg bare. De er ømme fremdeles og når er jeg 13+4!
Hvordan blir det med melk i dem!?
Jeg bruker BH i størrelse 65HH

Back
Topp