Større barn og kosebamse

Pallar

Elsker forumet
Min gutt på 5 år er veldig avhengig av bamsen sin. Dvs han trenger den ikke når vi skal ut av huset, men med en gang vi kommer hjem skal han ha bamsen. Han må også sove med den, og må ha den med til besteforeldre hvis han skal på overnatting. Jeg har ingen problemer med det, men lurer litt på hva andre tenker om det når han faktisk er så gammel at han begynner på skole til høsten?

Min går i 1.klasse og har en kosebamse som han har i senga og den er med på overnatting. Hender han har den med seg i sofaen og ser barne tv. fikk den når han var 1mnd gammel, så det er hans aller beste venn;) ser ikkje på det som noke problem, er han fornøgd så er eg det og:)

Min går i 1.klasse og har en kosebamse som han har i senga og den er med på overnatting. Hender han har den med seg i sofaen og ser barne tv. fikk den når han var 1mnd gammel, så det er hans aller beste venn;) ser ikkje på det som noke problem, er han fornøgd så er eg det og:)

hihi, så koselig :love017 Min fikk sin i barselgave, så den har vært med i mange år. Begynner å være litt hengslete, men det ser ikke ut til å ha noen betydning :P

Jeg har lurt på det samme. Jenta mi på 8 år MÅ HA bamsen sin når hun sover, er lei seg eller har slått seg. Uten bamsen får hun bare ikke sove.

Synes ikke det gjør noe jeg,for selv om de begynner og bli store er dem ikke det likevel :)

Jeg hadde bamsen min til jeg var 12 eller no :p var med på overnatting og har vært verden rundt :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg fjerna min bamse (som jeg hadde da hatt siden nyfødt) når jeg ble sammen med mannen min :P Jeg sovna ikke uten den, men jeg brukte den som en ekstra pute :P Så når jeg ble sammen med mannen min kjøpte jeg meg heller en ny pute...

Men ga jeg den til ungen når hu ble født? Nei... Jeg kremerte bamsen min. Jeg syns den fortjente det :P 19 års tjeneste liksom hehe

Hu eldste har en koseklut. Men hu sovner fint uten den. Men hu liker best å ha den i senga si. Hu er 7 år. Hu har også en Mikke Mus bamse, men den er på str med 2 åringen :P Ikke så lett å putte i sekken :P
Hu minste har Mikke Mus bamsen sin, men hu er enda 2 år så :P Også er det til tider han ikke får sove med hu, da må han sitte på stolen ved siden av senga hennes og passe på hu

Gutten min blir snart ti, og har fortsatt kosedyret han fikk da han ble født. Han er ikke like avhengig av den lenger...nå kan det faktisk gå et par dager der han glemmer den, men så kommer han på den og må lete huset rundt etter Pusen. Han har den også med på overnatting hos venner, og er ikke flau over det. (men det kommer vel snart)

Begge de to store mine sover med bamsene sine enda, de er 8 og 10 år, har ikke hørt at noen reagerer på det.

Jeg har fortsatt puta mi :) Størstemann på 5 har bamsen sin:)

Begge mine må kosebamse med seg i senga, men det varierer hvem som er favoritten.

Nikolai er bare 3.5 år snart da. Men han var veldig avhengig av å ha med tussi over alt. Nå trenger han kun tussi i senga :)

Jeg hadde bamsen min til jeg var 12 eller no :p var med på overnatting og har vært verden rundt :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Samme her :P

Nå har mine bare slike "koser" fra Teddykompaniet, og de bryr seg ikke om hvilken der er, og tror vi har 11-12 stk. til sammen :P De må være med på overnatting ja, men tror han hadde sovet uten, men er en trygghet

Min gutt på 5 år er veldig avhengig av bamsen sin. Dvs han trenger den ikke når vi skal ut av huset, men med en gang vi kommer hjem skal han ha bamsen. Han må også sove med den, og må ha den med til besteforeldre hvis han skal på overnatting. Jeg har ingen problemer med det, men lurer litt på hva andre tenker om det når han faktisk er så gammel at han begynner på skole til høsten?
Synes det er helt greit ;-) jeg har stadig den jeg hadde når jeg ble født sittende på skapet :-) husker hvor trygt og godt det var:-) jeg var sikkert 12 før jeg satte den på hyllen å kom i puberteten :-)

4-åringen har hatt bamse som fast følgesvenn siden hun var året. Han er som regel med over alt. Han er ofte med i bilen til barnehagen, men avtalen har alltid vært at han ikke har lov å vær med inn. Hun sover med bamse, leker med bamse, og koser med bamse. Er kanskje ikke fullt så avhengig som hun var, så satser på at det der vil gå seg til av seg selv :) bruker jo som regel det!

Min eldste på snart 5 har kosen sin med seg i senga hver kveld.. Går ok uten viss det er krise, men må stort sett ha den :) Før gikk han med den konstant, nå er det kun i senga :) minste er akkurat lik :p

Bamsen min har bodd i senga mi helt til i sommer :) ( Og har vært med på ferieturer like lenge..) Hadde planer om å gi den til storesøster, men hun liker den ikke. Så det er igrunn hun som "kasta han ut", hun sover i min seng, og bamsen min får IKKE sove der, men han sitter pent i hylla. Det var vel på tide, jeg nærmer meg 30 :p

Back
Topp