Større badebalje...

Liquid84

Elsker forumet
Vi har en slik balje som står i et stativ som vi har kjøpt på barnas hus, men føler nå at den baljen begynner å bli litt vel liten.

Noen tips? [8|]

Vi har ikke badekar, har ikke muligheter for å skaffe oss det nå (leiger), vi har sluk i gulvet (i tillegg til i dusjen), men ikke all verdens lagringsplass.

Anyone? [8|]

Europris har en stor en, mener de har den på Obs også [:)] 

Me har denne. http://www.lilleprinsen.no/product/570206/Bibabath_sammenleggbart-badekar-SILVER-WHITE.html
litt dyr men kjempe fornøgd. tar ikkje plass. og Lukas stor trives oppi der [:D]

ORIGINAL: *Julia89*

vi kjøpte vår på obs, er superfornøyd! De hadde den i tre str, vi valgte den mellomste og den er stor nok for oss i flere år framover[:)] Er til å med propp i bunnen så de er helt geniale!
Billig er de og, betalte 80 kr trur jeg [:D]

ORIGINAL: Living

Me har denne. http://www.lilleprinsen.no/product/570206/Bibabath_sammenleggbart-badekar-SILVER-WHITE.html
litt dyr men kjempe fornøgd. tar ikkje plass. og Lukas stor trives oppi der [:D]

OI, dein så kjekk ut [:D]
En sånn en skulle vi ha hatt.
Vi har allerede byttet ut badebalje en gang. Tidligere hadde vi en sammenleggbar sak kjøpt på barnas hus i Sverige, nå har vi en større balje fra Obs. Den har propp i bunnen og kant for å legge såper og leker på [:)] tar plass, men god badebalje og hun har grei plass oppi den enn så lenge [:)]

ORIGINAL: *Julia89*

Vi kjøpte på obs.
Kjøpte sikkert den største. Den er iallefall gigantisk, men nå kan iallefall gullet plaske masse uten at hele badegulvet blir vått [;)]

ORIGINAL: SookieStackhouse

Vi ELSKER vår europris-balje! Den har propp i bunnen også som man kan dra ut for å tappe ut vannet. 

Sign!![:)]

ORIGINAL: Liquid84

Vi har en slik balje som står i et stativ som vi har kjøpt på barnas hus, men føler nå at den baljen begynner å bli litt vel liten.

Noen tips? [8|]

Vi har ikke badekar, har ikke muligheter for å skaffe oss det nå (leiger), vi har sluk i gulvet (i tillegg til i dusjen), men ikke all verdens lagringsplass.

Anyone? [8|]

Høres akkurat ut som det ser ut hos oss, og vi har kjøpt på Europris [:)] Den er genial, og badet flommer ikke over lenger [;)]

ORIGINAL: SookieStackhouse

Vi ELSKER vår europris-balje! Den har propp i bunnen også som man kan dra ut for å tappe ut vannet. 

Samme her.

Haha, jeg sitter og leser tråden og sånn som dere reklamerer for disse baljene så får jeg lyst å kjøpe en - men så kom jeg på at at jeg har ikke sånn balje fordi jeg har badekar. Hihi [:D]

Back
Topp