Større babynest

Sol*

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Septemberhjertene 2018
Vi har sleepyhead til Lillemor, og er helt avhengige av dette. Vi bruker det hele tiden! Nå begynner hun dessverre å vokse ut av dette. Er det noen som har forslag til et Babynest som er litt større? Vet at sleepyhead har et som er større, men det er jo rådyrt :o

Se på Epla.no, sikkert noen der som tar bestilling på et i den størrelsen du ønsker. Jeg betalte rundt 500-600 kr for mitt derfra.

Jeg lagte en slags pølse/slange av stoff og fylte med vatt.det fungerte også bra her når nestet ble for lite

Jeg sydde selv når lille var 1 1/2 mnd og valgte da å sy et kjempenest :p passer enda hvis vi har endene åpne og han er snart 9 mnd :)

Er ikke så veldig vanskelig å sy, finner mønster og stoff på stoff og stil :)

Svigermor sydde til oss, som han etterhvert vokste ut av, men da bare "åpnet" vi i benenden, og han sov med det litt lenger.
En gang glemte vi å tørke det etter vask, og det var vått ved leggetid.
Vi tenkte det aldri ville bli natta, men han tok ingen notis av at det var borte.
De klarer seg fint uten, det er mest vi som tror det blir et problem. ;)

Svigermor sydde til oss, som han etterhvert vokste ut av, men da bare "åpnet" vi i benenden, og han sov med det litt lenger.
En gang glemte vi å tørke det etter vask, og det var vått ved leggetid.
Vi tenkte det aldri ville bli natta, men han tok ingen notis av at det var borte.
De klarer seg fint uten, det er mest vi som tror det blir et problem. ;)
Hos ossblir det et problem, fordi hun må ha nest slik som vi sover i senga nå :p Og jeg vil gjerne fortsette å ha henne ved siden av meg fordi det dr lettest med tanke på amming :)

Hos ossblir det et problem, fordi hun må ha nest slik som vi sover i senga nå :p Og jeg vil gjerne fortsette å ha henne ved siden av meg fordi det dr lettest med tanke på amming :)

Hun kan fint sove uten nestet, og allikevel sove inntil dere, det gjorde vår også. :)
Først hadde vi Babybay-seng, og når han vokste ut av den, kjøpte vi en vanlig sprinkelseng som vi tok av den ene siden på.
Etter han selv sluttet med pupp da han var 10 mnd, og begynte å klatre rundt omkring, satt vi bare på den siden igjen, og han ligger fortsatt inntil vår seng, og kommer over til oss om morgenen. :)
Jeg koser ham gjennom sprinklene om natten om han er urolig, og han ser og hører oss hele tiden. :)

De fleste nestene kan åpnes nederst. Hva med å bare gjøre det? Eller er det bredden som er for liten også? Jeg hadde en dame som sydde min. Utrolig fin! Betalte vell ca 400-500 kr. Hun kan sikkert lage en stor for deg. Si fra om du vil ha nr hennes :)

Vi brukte sleepyheaden til hun var 7-8 måneder og hun er ikke så veldig liten i grunn. Åpnet nederst og det gikk helt fint det! :) Men den er kanskje trang i sidene eller?

Vi brukte sleepyheaden til hun var 7-8 måneder og hun er ikke så veldig liten i grunn. Åpnet nederst og det gikk helt fint det! :) Men den er kanskje trang i sidene eller?
Den er litt vel smal, og føttene stikker ut nedenfor madrassen. Jeg mistenker at trekket har krympet en del i vask, for madrassen passer liksom ikke helt inni lenger...

Back
Topp