Støpenegler

MTDC

Forumet er livet
VIP
Støpte negler i julen, men det var bare fint i en uke fordi mine negler vokser så fort.. Noen som vet hvordan jeg får dem av?:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Hvis de er satt på skikkelig må de vel vokse ut og klippes regelmessig?
Når jeg gjorde det falt de av samme dag..

BVforum via HTC

Det må jo gå an å ta dem av med aceton eller noe:-P aner bare ikke hvordan.. De er så tykke at jeg ikke får brukt dem til noe:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Da får vi se hvordan det går;-) Takk for hjelpen:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Huffda, lykke til! Til neste gang kan jeg anbefalle sånn lakk som herdes under UV lys :) husker ikke navnet i farta, men de holdt seg fine og så kunne en skrape av etter en stund!

Fikk ikke av.. Får vel bare vente til de vokser ordentlig ut.. :-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Acryl negler kan fjernes med aceton, men hvis det er gele negler må disse files av... Hvis du gjør det, må du være forsiktig sånn at du ikke filer ned på de egne negler... Lurt å beholde litt av geleen for styrke...

Acryl negler kan fjernes med aceton, men hvis det er gele negler må disse files av... Hvis du gjør det, må du være forsiktig sånn at du ikke filer ned på de egne negler... Lurt å beholde litt av geleen for styrke...
Ja, skal nok prøve det også, men jeg er utpreget høyrehendt, så jeg greier nesten ikke å bruke venstre.. Funderer på om jeg rett og slett må få noen til å ta høyre hånd for meg, og da kan de like gjerne ta alle.. Får se om jeg finner noen som driver med sånt heromkring.. Var selvfølgelig i Oslo jeg fikk satt dem på:P

Back
Topp