Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke men trodde privat skoler var dyrere så skure litt hos meg om du har råd til privat skole men må ha støtte til SFO.... Misforstå meg rett...
Den internasjonale er kjent for å være dyrStemmer ikke alltid, her koster privatskole 300,- pr mnd inkl frokost , mens SFO på offentlig skole har vanlig SFO-pris.
Dog tviler jeg på at den internasjonale skolen har de prisene.
Ja, var det jeg mente å ha hørt...Den internasjonale er kjent for å være dyr
Skolepengene er vel 100.000 i oslo hørte jeg fra noen som har barn derJa, var det jeg mente å ha hørt...
Skolepengene er vel 100.000 i oslo hørte jeg fra noen som har barn der
He he bare litt mer jaSåpass ja, ja det blir litt mer enn de 3300,- vi betaler her pr år![]()
Stemmer ikke alltid, her koster privatskole 300,- pr mnd inkl frokost , mens SFO på offentlig skole har vanlig SFO-pris.
Dog tviler jeg på at den internasjonale skolen har de prisene.
Får vel fordi hun er alenemor da. Å det kan være mange grunner til at man har barn på privatskoltTenker hvis du har råd til å betale skolepenger trenger du da hjelp til å betale SFO ifra det offentlige? Enig folk som trenger støtte til SFO skal få det men forventer da det er et behov, hvis du forstår tankegangen. Tenker ikke hva SFO koster
Får vel fordi hun er alenemor da. Å det kan være mange grunner til at man har barn på privatskolt