Stønad til barnetilsyn, privatskole

De dekker utgifter til barnevakt opp til en viss sum i mnd og basert på inntekt mener jeg.
Så om du har sfo, privat sfo eller dagmamma til etter skoletid, skal ikke spille noen rolle sånn sett.

Aner ikke men trodde privat skoler var dyrere så skure litt hos meg om du har råd til privat skole men må ha støtte til SFO.... Misforstå meg rett...

Stemmer ikke alltid, her koster privatskole 300,- pr mnd inkl frokost , mens SFO på offentlig skole har vanlig SFO-pris.
Dog tviler jeg på at den internasjonale skolen har de prisene.

Stemmer ikke alltid, her koster privatskole 300,- pr mnd inkl frokost , mens SFO på offentlig skole har vanlig SFO-pris.
Den internasjonale er kjent for å være dyr

Tenker hvis du har råd til å betale skolepenger trenger du da hjelp til å betale SFO ifra det offentlige? Enig folk som trenger støtte til SFO skal få det men forventer da det er et behov, hvis du forstår tankegangen. Tenker ikke hva SFO koster

Tenker hvis du har råd til å betale skolepenger trenger du da hjelp til å betale SFO ifra det offentlige? Enig folk som trenger støtte til SFO skal få det men forventer da det er et behov, hvis du forstår tankegangen. Tenker ikke hva SFO koster
Får vel fordi hun er alenemor da. Å det kan være mange grunner til at man har barn på privatskolt

Får vel fordi hun er alenemor da. Å det kan være mange grunner til at man har barn på privatskolt

Forstår det er mange grunner til mye, men tenker det nav betaler kommer ifra staten Norge sin kasse som jeg og alle betaler inn på ved skatt...

Men beste svaret på du nok ved å spørre nav.

Back
Topp