stømpebukse/stillongs??

Minsa*

Glad i forumet
Her er d 8 grader nå, lurer på om jeg skal ta på stillongs til guttungen på snart 4.
 Hvordan er det der dere bor, å har dere stillongs på??
 Evt når tar dere bort strømpebuksene/stillongsene??

Alltid litt usikker jeg. Tror en av pedlederne i barnehagen sa 6 grader, men mine har fortsatt stilongs på...

Pleier å ha en regel at jeg ikke slutter med det før etter 17 mai (om det ikke skulle bli en dag hvor det er masse masse pluss grader[:)])

ORIGINAL: Muskatt

Alltid litt usikker jeg. Tror en av pedlederne i barnehagen sa 6 grader, men mine har fortsatt stilongs på...

takk, tror jeg sender han uten i bhg i dag....må jo være herlig for di små å sleppe

ORIGINAL: dolly duck

Pleier å ha en regel at jeg ikke slutter med det før etter 17 mai (om det ikke skulle bli en dag hvor det er masse masse pluss grader[:)])

Hvor i landet bor du?? Hørres veldig lenge ut her på vestlandet

Bor på vestlandet ja, men er sjeldent vi har det veldig varmt og jeg ville ikke latt gå uten før det er 12 grader. Men det er meg da[:)]

Min 4-åring ble sendt i bhg med stilongs i dag.
Han har "bare" vårdressen der, så dersom det forblir overskyet, duskregn og 6-7 grader, så kan en stilongs være grei å ha.

Uansett så er de voksne i bhg veldig oppegående, og lar ham ta av stilongsen (eller buksa) dersom han er for varm.

Back
Topp