"Stølhets"-følelse i magen!

Christine88

Elsker forumet
Kan dette være ett tegn på at man er gravid?

Har googlet litt, og har lest om mange som har dette som ett tidlig tegn!
Det er liksom på høyre side, litt langt nede. Og litt på venstre side, men mest på høyre..

Sist mens startet 30.09, har vanligvis syklus på 28 dager. Tok ut kobberspiralen 6.10.
Skulle egentlig ha hatt el mellom 12. og 14. oktober, men i går hadde jeg plutselig litt elslim på et par doturer.. Men vet ikke om det var el som var forsinket?
Og nå kom denne stølhetsfølelsen.. Flere som har hatt dette? Nå eller tidligere?
 
Jeg har akkurat slik du forklarer nå...gått med det i hele dag!! :/

IKM er 26.oktoberog jeg hadde eggløsning 13.oktober..! :)
 
er det ikke dette som kalles festesmerter???

* Krysser fingrene for oss *
 

Da jeg gikk gravid med sønnen min, var jeg støl i magen de første ukene :)

Men, det var hele magen.

Festesmerter er i livmora, høyre og venstre side langt nede vil jeg si er eggstokkene :)

 


*MommyToBe* skrev:
Jeg har akkurat slik du forklarer nå...gått med det i hele dag!! :/

IKM er 26.oktoberog jeg hadde eggløsning 13.oktober..! :)
 
er det ikke dette som kalles festesmerter???

* Krysser fingrene for oss *



Oioioi!!!! Krysser virkelig fingrene for oss jeg også! Jeg har ikm mellom 28. og 30., tror jeg da! Har hatt regelmessig sengekos siden forrige søndag. Så det kan jo være at jeg har blitt befruktet før, og at el har kommet før?
 
mye mulig Christine88!! :)) tror eggløsning kan komme litt tidligere eller senere av og til!

veldig spennende dette her altså!
 


*MommyToBe* skrev:
mye mulig Christine88!! :)) tror eggløsning kan komme litt tidligere eller senere av og til!

veldig spennende dette her altså!



Ja, vi får håpe det er mulig:) Hihi.. Hadde vært kjekt altså! Først trodde jeg jo el var forsinket, pga litt slim i går, men har jo ikke sett noe mer til det..
 
Forrige pp var jeg gravid, og da kjente at jeg var veldig øm og støl i nedre del av magen og ryggen - spesielt når jeg sto opp om morgen.
 


Hali skrev:
Forrige pp var jeg gravid, og da kjente at jeg var veldig øm og støl i nedre del av magen og ryggen - spesielt når jeg sto opp om morgen.



Det blir spennende å se hvrdan det er i morgen! Nå kjennes det ut som sting liksom, og jeg ligger helt rolig i sengen..
 
Hadde samme følelsen som du beskriver i forrige svangerskap! Hugser og at det var veldig ubehagelig å nyse, men det trur eg ikkje kom før litt seinere.. :-)
 
Kjenner meg godt igjen. Den "stølheten" i magen har jeg hatt med begge jentene. I tillegg til metallsmak i munnen som jeg hadde med minste. Og har sånn rar maga nå også, men kan jo bare være at det er kroppen som tuller med meg og, men lever nå i håpet Håper sånn på et lite juligull til<3 
 


mammatil2prinsesser skrev:
Kjenner meg godt igjen. Den "stølheten" i magen har jeg hatt med begge jentene. I tillegg til metallsmak i munnen som jeg hadde med minste. Og har sånn rar maga nå også, men kan jo bare være at det er kroppen som tuller med meg og, men lever nå i håpet Håper sånn på et lite juligull til<3 

Å, håper sånn at det er noe med det!
Kan ikke huske at det var sånn sist, men da tenkte jeg jo ikke på at jeg kunne være gravid så tidlig..

Stølheten er der forstatt, men det kjennes litt annerledes ut i dag, som sting på en måte. Det er der som mildt sting konstant, og kan ta seg litt opp innimellom.. Og det er fortsatt litt mer på høyre enn venstre.
Brystvortene er fremdeles ømme, og av og til iler/stråler det i de...

 


Christine88 skrev:


mammatil2prinsesser skrev:
Kjenner meg godt igjen. Den "stølheten" i magen har jeg hatt med begge jentene. I tillegg til metallsmak i munnen som jeg hadde med minste. Og har sånn rar maga nå også, men kan jo bare være at det er kroppen som tuller med meg og, men lever nå i håpet Håper sånn på et lite juligull til<3 

Å, håper sånn at det er noe med det!
Kan ikke huske at det var sånn sist, men da tenkte jeg jo ikke på at jeg kunne være gravid så tidlig..

Stølheten er der forstatt, men det kjennes litt annerledes ut i dag, som sting på en måte. Det er der som mildt sting konstant, og kan ta seg litt opp innimellom.. Og det er fortsatt litt mer på høyre enn venstre.
Brystvortene er fremdeles ømme, og av og til iler/stråler det i de...



Ja, jeg også lever i håpet.. Jeg har det som regel når jeg har el, men den er over den, så eh?  Ja.. Min er der, men kommer sterkere fram når jeg tisser? puppa mine har sitt eget liv de føler jeg, for har så melkespreng om dagen at jeg blir gal snart! Gjør så vondt for så og "kile" på en måte etterpå.. Er spent på og teste ja. Når skal du teste? Om ei uke?
 


mammatil2prinsesser skrev:


Christine88 skrev:


mammatil2prinsesser skrev:
Kjenner meg godt igjen. Den "stølheten" i magen har jeg hatt med begge jentene. I tillegg til metallsmak i munnen som jeg hadde med minste. Og har sånn rar maga nå også, men kan jo bare være at det er kroppen som tuller med meg og, men lever nå i håpet Håper sånn på et lite juligull til<3 

Å, håper sånn at det er noe med det!
Kan ikke huske at det var sånn sist, men da tenkte jeg jo ikke på at jeg kunne være gravid så tidlig..

Stølheten er der forstatt, men det kjennes litt annerledes ut i dag, som sting på en måte. Det er der som mildt sting konstant, og kan ta seg litt opp innimellom.. Og det er fortsatt litt mer på høyre enn venstre.
Brystvortene er fremdeles ømme, og av og til iler/stråler det i de...



Ja, jeg også lever i håpet.. Jeg har det som regel når jeg har el, men den er over den, så eh?  Ja.. Min er der, men kommer sterkere fram når jeg tisser? puppa mine har sitt eget liv de føler jeg, for har så melkespreng om dagen at jeg blir gal snart! Gjør så vondt for så og "kile" på en måte etterpå.. Er spent på og teste ja. Når skal du teste? Om ei uke?


Ja, eller skal teste fredag om en uke tenker jeg.. Kanskje jeg tester litt før. Må se ann hvordan jeg føler meg egentlig! Spent!
Sist hadde jeg skikkelig influensasymptomer en uke før jeg testet positivt, spent på om det blir likt denne gangen!
Du da? Du hadde el mandag?
 
Back
Topp