Støl

Elisabethh

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Marsipanene 2019
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg blir så sykt støl for tida etter trening. Trente bein på mandag, fortsatt sinnsykt støl i leggene og låra. Er dette pga graviditeten? Har alltid restituert ganske fort, så dette er ganske ekstremt! Og jeg tar mye mindre vekt nå enn før, for energien er litt borte.. Flere som har merket dette?

Jeg har også blitt innmari støl i legger/bein, jeg kan ikke skryte på meg at jeg trener så veldig mye, men går endel tur med hundene, på torsdag gikk jeg ganske langt med en elev istede for gym, og i dag kan jeg nesten ikke gå:p så kan jo lure, men vet ikke om det har noen sammenheng;)

Da er jeg ikke alene om å bli fort støl nå. Vært støl hele uka. Kroppen klarer nesten ikke å restituere. Vanligvis har jeg trent 5-6 dager i uka, og i perioder to ganger om dagen. Nå er jeg nede i 2 treningsøkter i uka, for det er alt jeg klarer akkurat nå. Å trene på støle muskler er jo heller ikke særlig deilig.

Skulle ønske jeg også hadde merket det:p ...men har ikke trent på over en måned pga formen.. Gleder meg til formen blir bedre og jeg kan komme i gang igjen:D:D

Da er jeg ikke alene om å bli fort støl nå. Vært støl hele uka. Kroppen klarer nesten ikke å restituere. Vanligvis har jeg trent 5-6 dager i uka, og i perioder to ganger om dagen. Nå er jeg nede i 2 treningsøkter i uka, for det er alt jeg klarer akkurat nå. Å trene på støle muskler er jo heller ikke særlig deilig.

Har bare greid en økt i uken de siste ukene..formen er mildt sagt rævva :(
Lå på omtrent det samme som du for 4 uker siden. Har lovet meg selv å få til 3 økter den kommende uken :p

SÅ misunnelig på de som får trent!

SÅ misunnelig på de som får trent!
Bare å sette i gang. Må ikke være så lenge av gangen. Mange misforstår og tror de må trene i minst 1,5 time før det kan kalles en økt. Men en treningsøkt på en halvtime er ofte like bra. Syns ofte det er mer effektivt med kortere økter, da har jeg heller mindre pauser. Ikke ha så høye forventninger, og du får nok trent litt du også ;)

Dere som orker å trene er flinke og heldige :) jeg har såvidt overskudd til å komme meg gjennom en arbeidsdag. Etter det er det hvile og søvn.

Forsøkte å trene... etter 500meter på tredemølla fant jeg ut at dette er ikke noe for meg :P :yuck:

Tren slik at du unngår melkesyre, da blir du ikke så støl.
Det er lettere sagt enn gjort. :wacky:
Trener mindre enn før og med mindre vekt. Støl en uke etterpå! Og jeg som før graviditeten ikke hadde noe problem å trene hver dag, gjerne med to økter om dagen. Nå er det to økter på 40 min i uka! Da er det litt nedtur å bli så støl! :eek:

Dere som orker å trene er flinke og heldige :) jeg har såvidt overskudd til å komme meg gjennom en arbeidsdag. Etter det er det hvile og søvn.
De to øktene i uka jeg får til nå er ikke med særlig høy intensitet. Er så vidt jeg klarer å få til å trene. Men uten det hadde jeg savnet det veldig. Når det er så stor del av livet mitt, så må jeg bare få til en økt innimellom ;)

Back
Topp