Støl og hard mage

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Magen min har de siste dagene vært veldig hard og kjennes støl ut, i hvertfall helt nederst. Føler heller ikke det slipper opp heller men varer ganske lenge.

Er det noen andre som har det slik eller vet hva det kan komme av?

Samme har jeg hatt, er nok kynnere. Jeg har hatt mye av det i det siste, med kraftige mensmurringer. Er nok kroppen sin måte å be deg roe litt ned, i hvertfall hjalp det på meg. Har en veldig fysisk hard jobb med tunge løft osv, så her var det helt klart det som var årsaken da det roet seg i helgen :)

Jeg får det av å ligge/sitte i gjerne litt vonde stillinger i forhold til bekkenet mitt eller hvis jeg går (Ikke nødvendigvis langt, til og fra do osv)

Har ofte hatt det sånn om jeg er på besøk hos foreldrene mine. Kan ikke ligge som jeg gjør hjemme der og kjenner at magen er sånn når jeg går.

Er nok kynnere. Har det veldig ofte selv. spesielt når jeg går turer eller har mye å gjøre på jobb.

Høres ut som kynnere. Jeg får de også både når jeg liggern og når jeg går. Vi får trøste oss ned at kynnere er kroppens måte å forberede seg til fødsel på

Høres ut som kynnere. Jeg får de også både når jeg liggern og når jeg går. Vi får trøste oss ned at kynnere er kroppens måte å forberede seg til fødsel på
Ja, sant det.

Var bare så veldig mye nå de siste dagene syntest jeg. Kjenner liksom ikke noe mer til det enn stølhet og at magen er hard, spesielt lavt nede.

Ja, sant det.

Var bare så veldig mye nå de siste dagene syntest jeg. Kjenner liksom ikke noe mer til det enn stølhet og at magen er hard, spesielt lavt nede.

Samme her, kjenner at magen strammer seg, men ikke noe "vondt" utover det. Enkelte dager er det mer kynnere enn andre, og gjennomsnittlig mer nå enn før, noe jeg regnet med kommer av at vi sakte men sikkert nærmer oss mål Men så lenge jeg ikke opplever at det blir noe regelmessig mønster utav det (som med rier), lar jeg meg ikke bekymre. Men tenker at er en usikker er det bedre med en tlf til jm/føden for å være på den sikre siden

Samme her, kjenner at magen strammer seg, men ikke noe "vondt" utover det. Enkelte dager er det mer kynnere enn andre, og gjennomsnittlig mer nå enn før, noe jeg regnet med kommer av at vi sakte men sikkert nærmer oss mål Men så lenge jeg ikke opplever at det blir noe regelmessig mønster utav det (som med rier), lar jeg meg ikke bekymre. Men tenker at er en usikker er det bedre med en tlf til jm/føden for å være på den sikre siden
Er ikke noe regelmessig her heller, opplever det egentlig veldig likt som du forklarer det så vanskelig å sette fingen på akkurat når det skjer.

Har merket det om jeg går litt fort osv, men gjerne mer når det slipper tak enn at det starter så vanskelig å bedømme om man sksl ta det med ro og sette seg.

Back
Topp