Støl i magen

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
Er så utrolig støl i magemusklene jeg... Har begynnt og ta 100 situps hverdag nå.. Vil ha bort den slaskte magen min... Også går jeg lange trille turer.. Merker godt at magemusklene er slappe ja.. Noen andre som har begynnt og "trene" enda??

Er vel litt for tidlig for meg å begynne med sit-ups enda, men fy søren som jeg gleder meg til det!! Blir så godt å føle at man gjør noe for å få tilbake magen igjen [:D] Nå er det bare lange turer, men det er jo begrenset hvor mye man kan gå ned på bare det.. blir godt å trene ordentlig igjen [:)] er vel etter seks uker, er det ikke?

trilla bare tur.. men har store planer om å bynn å tren ja.. må kom i form t sommern [:)] 
Selv om æ tvila på at d bi nå bikinisesong på mæ i år da....

Går bare turer jeg. Sliter med bekkenet ennå, så jeg får ikke gjort så mye. For tidlig er det vel også, ikke det at jeg er så aktiv av meg ellers..[8D]

jeg fikk beskjed om å vente med å ta sit ups å sånn til jeg hadde vært på min 6 ukers kontroll jeg, så jeg triller bare masse turer jeg[:D]

Jeg kan begynne med sit-ups i dag!!  For det gidder jeg særlig. [:-] Uff, nei, jeg er ikke så aktiv av meg jeg. [&o]

Gleder meg også til jeg kan trene for fullt igjen, men må vente litt til jeg har fått trent bekkenbunnen litt mer. Går selvsagt lange turer hver dag.
Fikk steppmaskin i fødselsgave av samboer, så den skal jeg bruke flittig.

ORIGINAL: jonesie

har du tatt knipeøvelser også, eller sliter du ikke der nede på noen måte?

Er helt fin og har ikke noen plager der nede... Tok en del knipe øvelser når jeg gikk gravid, men er ganske slapp med det[8D]

Back
Topp