Støl i magen, men har ikke trent...?

KMO 90

Flørter med forumet
Februarbarna 2023
Hei,
Jeg er 12+2 uker på vei, og i dag våknet jeg og kjente meg skikkelig støl i nedre del av magen. Kjenner det ikke om jeg sitter eller ligger, men om jeg beveger meg kjennes det ut som jeg har hatt tidenes mageøkt med trening i går. Hvilket ikke er tilfellet da jeg stort sett er å finne på sofaen eller i sengen pga en del kvalme og tretthet. Noen andre som har opplevd dette? Blir litt bekymret for at noe er galt.

Hei,
Jeg er 12+2 uker på vei, og i dag våknet jeg og kjente meg skikkelig støl i nedre del av magen. Kjenner det ikke om jeg sitter eller ligger, men om jeg beveger meg kjennes det ut som jeg har hatt tidenes mageøkt med trening i går. Hvilket ikke er tilfellet da jeg stort sett er å finne på sofaen eller i sengen pga en del kvalme og tretthet. Noen andre som har opplevd dette? Blir litt bekymret for at noe er galt.
Det er helt normalt :) Livmor og ligamenter som strekker seg

Jeg er 12+2 i dag og våkna med litt stølhet og litt vondt i magen, det er nok bare livmoren og sånt som utvider seg. Hadde det sånn sist svangerskap og :)

Takk for svar dere :) har hatt ligamentsmerter før, det har gjerne bare vart i noen sekunder.
Når jeg våknet i dag kjentes det mindre stølt og ømt ut, håper det roer seg ennå mer videre. Blir jo helt satt ut av spill når det gjør så vondt å gå og bevege meg.

Back
Topp