Støl i livmor?

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Er det normalt å bli støl i livmor etter orgasme? Blitt det noen ganger og får enda lettere ligamentstrekk i ettertid. Blir litt redd for at det skal være noe galt da..

Er det normalt å bli støl i livmor etter orgasme? Blitt det noen ganger og får enda lettere ligamentstrekk i ettertid. Blir litt redd for at det skal være noe galt da..
Det er nok helt normalt. Husker med de 2 andre så Fikk jeg som oftest en god del kynnere etter orgasme.

Hmm.. Ja håper det er normalt. Litt redd for at det skal trigge noe. Prøver å holde det på ett minimum men det hender gubben får lurt meg :shy:

Samme her :happy: Helt normalt. Så er jo og orgasmene sterkere her for tiden :Heartpink

Samme her :happy: Helt normalt. Så er jo og orgasmene sterkere her for tiden :Heartpink
Ja det er de her og. Føles ut som om rugekassa detter ut av og til hehe.. Ja men da vet jeg at det er normalt og ikke så mye å bekymre seg for :headphone:

Ja det er de her og. Føles ut som om rugekassa detter ut av og til hehe.. Ja men da vet jeg at det er normalt og ikke så mye å bekymre seg for :headphone:
Nei man får heller prøve å nyte at alt er mer følsomt ;)

Da er jeg ikke alene hehe... jøss så mye rart en skal lure på.

Kanskje også litt fordi de er inne i en voksefase nå?

Aner ikke hvordan det er etter en orgasme da hehe... 7-8 uker med manko på søvn så forsvinner løsta litt også gitt...
Men ja de vokse jo mye fortere nå så det har eg tenkt også. Krabaten ska jo bli hele 50 cm ca så nå begynner babyen og strekke seg litt

Gubben greier å lure meg inn blant likevel han selv med lite søvn innabords.. hehe..

Back
Topp