"Støl" i livmor på ene siden?

Lilje92

Gift med forumet
Junilykke 2020 ♡
Junibollene 2023
Satt helt i ro i sofaen og plutselig kjenner jeg at det strekker skikkelig i livmoren på høyre side. Det er akkurat som om jeg har sting der på en måte. Kjenner det enda bedre om jeg puster dypt inn med magen, men jeg kjenner det også når jeg bare sitter i ro o_O Syns det var rart at det kun er på ene siden. Noen som har opplevd lignende? Prøver jo såklart å tenke at dette bare er ligamentsmerter og at det er en bra ting! Men.. så er man jo bekymret for alt og ingenting :shifty:
 
For å oppdatere så ga det seg heldigvis etter en liten time :) Fortsatt litt sånn i det fjerne, men selve smerten er borte og det er godt før jeg skal legge meg! Regner med det bare var lilleklump som trenger større boltreplass :D
 
Jeg har også hatt det slik noen ganger, gir seg etter noen minutter,men kan være så ille at jeg puster meg gjennom smertene,så er de svake en god stund etterpå. Jeg tenker også at det er bare de små som trenger større plass,og at de tydeligvis bestemte seg for å gjøre det med en smell :p
 
Jeg har også hatt det slik noen ganger, gir seg etter noen minutter,men kan være så ille at jeg puster meg gjennom smertene,så er de svake en god stund etterpå. Jeg tenker også at det er bare de små som trenger større plass,og at de tydeligvis bestemte seg for å gjøre det med en smell :p

Jaa, ble beroliget i stad, men nå våknet jeg og det er fortsatt en sånn støl/strekk merkelig følelse nede på høyre siden av magen... Merkelig!
 
Sist jeg hadde vondt i magen på natten var når jeg hadde en SA i august. Da kom blødningen dagen etter. Håper dette er noe annet! Kjennes ikke helt likt ut, men vondt over så lang tid er jo veldig rart :( ikke noe sånn trykkende menssmerter, kun dette ene stikket på siden og litt turbulent mage med mye luft.
 
Sist jeg hadde vondt i magen på natten var når jeg hadde en SA i august. Da kom blødningen dagen etter. Håper dette er noe annet! Kjennes ikke helt likt ut, men vondt over så lang tid er jo veldig rart :( ikke noe sånn trykkende menssmerter, kun dette ene stikket på siden og litt turbulent mage med mye luft.
Det kan jo å være luftsmerter du har? Det kan være sinnsykt vondt. Og de kan sitte på ene sida har jeg erfart,og når lufta begynner å flytte på seg kan man få vondt .

Jeg har også hatt smerter/ubehag igår kveld og instt nede på venstre side av magen,men tror dette kan ha sammenheng med ludt og fordøyelsen min som for øyeblikket er noe treg...
 
Det kan jo å være luftsmerter du har? Det kan være sinnsykt vondt. Og de kan sitte på ene sida har jeg erfart,og når lufta begynner å flytte på seg kan man få vondt .

Jeg har også hatt smerter/ubehag igår kveld og instt nede på venstre side av magen,men tror dette kan ha sammenheng med ludt og fordøyelsen min som for øyeblikket er noe treg...

Ja, kan jo være det, men litt rart at det varer i nesten 12 timer. Har vært på do i dag tidlig og etter det har det blitt litt bedre, men fortsatt litt "støl" på høyresiden :/
 
Back
Topp