Jeg ser for meg at det i stua, nært sofaen hvor vi nok kommer til å tilbringe mye tid den første tiden, samt ved senga, kan være lurt å ha litt stæsj til både meg selv og babyen. Men hva er lurt å ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Gratulerer så mye med graviditeten! Jeg ser du har hatt en lang vei å gå, så veldig glad på dine vegne!Jeg har tenkt å ha en liten "stasjon" på stuen.
En liten eske eller lignende med ammeinnlegg, bleier, stellehånduk, gulpekluter, stellekluter og engangshansker til bæsjebleier. Tørkepapir og puppesalve er vel også kjekt å ha.
Venter på flere tips her
Leppomade, vannflaske og noe snacks.
TakkSniker. Gratulerer så mye med graviditeten! Jeg ser du har hatt en lang vei å gå, så veldig glad på dine vegne!Dette er nok personlig preferanse, men jeg kan aldri se for meg å ha orket å tatt på meg engangshansker for å skifte bæsjebleie. Men nå skiftet vi aldri i stuen da, så hadde vask tilgjengelig
![]()

Du jobber i barnehage skjønner jeg?Takk
Nå er jeg vant med å bruke hansker på bleieskift, mulig det blir litt annerledes med eget barn
Men som du skriver uten vask er det veldig greit om man skifter på stua. Jeg vil i de første ukene helt sikkert skifte mye på stua, jeg har stellematte her også lett tilgjengelig.
Hvordan det blir gjort når han er her vet jeg ikke, men legger tilrette for full komfort for meg selv. Har ikke et "utstillingshjem" i stua, og badet er ikke ideelt til stellemuligheter![]()
Jeg har jobbet med bleieskift på mennesker fra alderen 0 til 100årDu jobber i barnehage skjønner jeg?Absolutt, komfort for en selv er essensielt og så viktig!
Og man må nesten teste ut en del ting før en finner ut hva som funker for en selv
Så kanskje er det engangshansker som funker for deg siden det er det du er vant til
Masse lykke til med siste mnd før nurket kommer
<3
gammel vane når en automatisk tenker hansker i sammenheng med bleieskift

Da skjønner jeg godt at hansker er en innarbeidet vane!Jeg har jobbet med bleieskift på mennesker fra alderen 0 til 100årgammel vane når en automatisk tenker hansker i sammenheng med bleieskift
Tenker det blir å finne ut av hva som fungere for oss, ikke fastlåst og endringer skjer jo.
Tusen takk, gleder oss massevis til dette nye kapittelet![]()

Heldigvis lite lukt da, slik at ikke hele soverommet stinket
Måtte også ha vann, ammeinnlegg og et svakt nattlys lett tilgjengelig.
Men ja man må bare finne ut hva som passer en selv best egentlig!