Stått på slalom i dag! :D

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
I dag har jeg vært å stått på slalom! Det var deilig det... etter 12 år uten så var det på tide å prøve igjen! [:D]

Kvalmen ble nesten litt bedre og med frisk luft! [:D]

Så morro,jeg hadde tenkt i påsken.MEN,den gang ei.
Hehe,men så bra at frisk luft hjalp litt da,godt å få være litt fri for det altså [:D][:D][:D]

Har ikke hatt ski på beina de siste 13 årene jeg... Er ikke min greie... bare skader meg... foretrekker å sitte i solveggen med ett glass vin eller en Irish (ikke nå lenger da [8|] ).

Jeg kan fint gå en liten tur på beina da [:)]

ORIGINAL: Mirell

Har ikke hatt ski på beina de siste 13 årene jeg... Er ikke min greie... bare skader meg... foretrekker å sitte i solveggen med ett glass vin eller en Irish (ikke nå lenger da [8|] ).

Jeg kan fint gå en liten tur på beina da [:)]

Ja er veldig forskjellig hva man liker! Jeg har bare rett og slett nedprioritert meg selv i mange år, men nå fikk jeg endelig en knall-mulighet! til neste vinter blir det slalomski på meg tror jeg! [:D]

hehe... det er i hvertfall bra at du gjør noe du nyter...

ingenting er bedre en å ha en "hobby" man trives med.. selv om man har vanskelig for å gjøre det om sommern hehe[:D]

Godt og gjøre noe man selv liker innimellom, det er fort gjort og bortpriotere seg selv...[:)]

det hørtes deilig ut..hvor har du stått slalom?

ORIGINAL: hero

det hørtes deilig ut..hvor har du stått slalom?

Var på skeikampen! siste helga i sesongen nå! [;)]

Jeg bor på et skisport sted og står mye på ski..... mest på langrenn da.

Har ikke stået på Telemark siden jeg fandt ut jeg er gravid - et fald er nok til at abortere - eller hvis nogen kører ind i dig.

Det står i gravid boka at det absolut ikke anbefales at stå alpint.....

Har undersøkt dette sidst, da jeg gik gravid hele vinteren..

ORIGINAL: Med kærlighed

Har ikke stået på Telemark siden jeg fandt ut jeg er gravid - et fald er nok til at abortere - eller hvis nogen kører ind i dig.

Ja den sjansen var jeg villig til å ta jeg da! [;)]
Man kan bli kjørt i rompa når man kjører bil og...ikke alt man får styrt! [:)]

ORIGINAL: Wibe^

Enig med deg Wibe^, greit å opplyse hverandre om hva som er farlig, men vi bør la det være opp til hver enkelt å avgjøre hvordan man ønsker å forholde seg til graviditeten sin. Deilig at vi er forskjellige, så kan vi lære litt av hverandre

ORIGINAL: SilkSpectre

ORIGINAL: Wibe^

Enig med deg Wibe^, greit å opplyse hverandre om hva som er farlig, men vi bør la det være opp til hver enkelt å avgjøre hvordan man ønsker å forholde seg til graviditeten sin. Deilig at vi er forskjellige, så kan vi lære litt av hverandre

Måske lidt større sjanse for at falde på ski når man ikke har stået på 12 år......

Men bevarmig vel - selvfølgelig er det da op til dig selv....

Back
Topp