Står til med dere augustdamene?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Som dere skravlet når dere var gravide, og her er det heldigvis fortsatt liv i denne flotte gjengen :D : D

Har dere de bra? Fortell fortell :D Noen som er gravide igjen kanskje?
 
Er liv og røre i heimen her med en på snart 7 mnd og en på 2 år og 3 mnd. Merker forumet får ikke like mye oppmerksomhet som før.
 
Hadde det ikke vært for denne gode gjengen hadde jeg nok ikke hengt her like mye. Men er så trivelig å være her.

Nyter siste måned hjemme i permisjon med frøkna. Vemodig og spennende å gå tilbake i jobb, etter et år hjemme. Rart å tenke tilbake på alt som har skjedd fra testen var positiv til at jeg nå har en baby som begynner å bli mobil <3
 
Litt mindre inmom, men blir stort sett hver dag enda. :D Vi har det bra, men travelt. ;)
 
Her går det bare bra. Er travelt med to ganske aktive gutter på snart 5 og 3 år(i dag, hipp hurra ;)) og en mini som helst skal være i armene mine hele tiden. Men får som regel tid til å sjekke forumet når han sover for da skal han i alle fall henge på meg :p
 
Har det ikke så veldig travelt, men dagene går nå fort læll.
 
Henger med på lasset enda. Mini utvikler seg for hver dag, prøver å følge med litt innimellom, men blir mest på kveldene etter han har lagt seg. Prøver å kommentere og følge med, men ikke bestandig jeg har så mye å dele:)
 
Her er det full fart på hele familien og det skjer noe nytt med både bittelille og storesøster fra feb14 hele tiden.
 
Alt bra her også. Mini er en aktiv krabat, og han er på en ny oppdagelsesferd for hver dag :)
Det er utrolig hvor mye glede et så lite menneske kan gi ❤️
 
Det ruller og går. Veldig aktiv krabat, går mye tid til å passe på at han ikke slår seg. Har også ei skolejente å ei barnehage jente, så tiden til skraving ble brått en del mindre :p
 
Tiden flyr, si! Det går fint, men 2018 har vært er år med jetmotor på full speed med flytting osv osv. Ææææh. Ullungen er blitt 7 måneder og, tenk det. Følte nettopp jeg testet positivt ...
 
Er så koselig at dere er såppas aktive så lenge etter fødselen :D Dere har vært en unik og flott gruppe
 
Alt bra med oss. Snuppene er blitt 9 mnd, 1 år nærmer seg med stormskritt! Syns hverdagen går bedre og bedre. Er så gøy når de får mer og mer personlighet, og utvikler seg mer og mer :)
Vi har ikke barn fra før, så alt er første gang for oss.
Starter ikke i jobb igjen før oktober, og da bare 50% til juli neste år. Når jeg da har komt igang å jobbe igjen og hverdagen går seg til med barnehage for jentene, så vil vi prøve på en til :) Jeg gleder meg veldig, samtidig som jeg kvier meg da vi brukte så mye tid, krefter og penger på å få disse vi har fått.
 
Her går det så som så... Lille gull er jo verdens nydeligste og snilleste bebis, men jeg sliter dessverre med psyken og har faktisk fått meg en psykolog og vi snuser på tanken om at jeg har en slags fødselsdepresjon. Synd at det ikke ble oppdaget for lenge siden - spesielt fordi jeg sa til helsesøster at jeg var sikker på at jeg var deprimert bare noen uker etter fødsel. Det ble litt avfeid og det endte nå med at jeg har vært sykmeldt fra permisjon i 6 uker, mannen tok ut tilsvarende fra hans kvote og vært hjemme med meg. Det har vært så fint, men i morgen begynner han på jobb igjen så jeg gruer meg litt til det.. Men heldigvis er noen dager bra da, og jeg koser meg såklart med lille snuppa <3
 
Her går det så som så... Lille gull er jo verdens nydeligste og snilleste bebis, men jeg sliter dessverre med psyken og har faktisk fått meg en psykolog og vi snuser på tanken om at jeg har en slags fødselsdepresjon. Synd at det ikke ble oppdaget for lenge siden - spesielt fordi jeg sa til helsesøster at jeg var sikker på at jeg var deprimert bare noen uker etter fødsel. Det ble litt avfeid og det endte nå med at jeg har vært sykmeldt fra permisjon i 6 uker, mannen tok ut tilsvarende fra hans kvote og vært hjemme med meg. Det har vært så fint, men i morgen begynner han på jobb igjen så jeg gruer meg litt til det.. Men heldigvis er noen dager bra da, og jeg koser meg såklart med lille snuppa <3

Jeg håper du snart får bedre dager, at psykolog hjelper og du får løsnet opp i dette. Leit som du sier, at det skulle gå så langt før du fikk hjelp, særlig når du selv har forsøkt snakke om det og gjøre noe med det. Jeg håper allikevel at bedre sent enn aldri virkelig blir bra for deg.
 
Her er det travelt. Føler ukene bare flyr avgårde, samtidig som det skjer så mye hver eneste dag med lillegull. Mangler søvn om dagen da lille er inne i en urolig søvn periode. Han er 8 1/2 mnd nå og jeg har lest at det er ganske typisk i denne alderen :p Men heldigvis er vi jo to så jeg får sove litt når mannen har fri osv. Om noen få uker er min permisjon over og jeg kjenner det blir både litt godt, men også fryktelig rart å skulle jobbe og ikke se lille hele dagen!! Men velger å se på de positive aspektene av det, sånn er det jo bare :) skulle gjerne jobbet litt redusert da. Blid og fornøyd kar da, selv på natten som han gjerne er våken en timestid midt i, hehe.
 
Jeg håper du snart får bedre dager, at psykolog hjelper og du får løsnet opp i dette. Leit som du sier, at det skulle gå så langt før du fikk hjelp, særlig når du selv har forsøkt snakke om det og gjøre noe med det. Jeg håper allikevel at bedre sent enn aldri virkelig blir bra for deg.
Tusen takk <3
Stor klem :)
 
Back
Topp