Står opp tidlig og tenke.. (sengeliggende)

Soft hønemor

Andre møte med forumet
God morgen til alle våkne og sovende marshmellow moms

Jeg har for første gang på lenge våknet automatisk grytidlig siden jeg fant ut av graviditeten. Jeg skjønner ikke helt hvorfor..

Jeg ligger i sengen og tenker og surfer meg bort i alt som har med gravdititet og gjøre og etter 2 eller 3 timer så vil jeg sove igjen. Er dette normalt?

Skal inrømme at jeg bekymrer meg mye og jeg tenker mye...

Er jeg den eneste marshmellowen som har det sånn?

Fint å få svar
 
Jeg og står opp altfor tidlig, uten at jeg egentlig vet hvorfor. Søvn er vanskelig for tiden :arghh: Lys våken før fuglene står opp. Nå har jeg vært våken i halvannen time og har grådig lyst til å legge meg igjen :p Hvorfor det er sånn vet jeg ikke :laughing002 Men utrolig irriterende :laughing002
 
Vært våken siden halv fem, men det er jentungen sin feil :meh::dummy1:

Her er fremtiden, dere som er førstegangs; trampe i sølepytter før klokken åtte en lørdags morgen :shy:
 
Her våkner jeg av de to andre barna, men kan ligge og tenke på kvelden uten å få sove. Tenker det er vanlig å ha litt bekymringer så tidlig i graviditeten. Hodet trenger litt tid for å omstille seg. Jeg pleier å minne meg selv på at "ting ikke blir mer sannsynlig selv om jeg bekymrer meg"
 
Har det på samme måte her :) Kunne normalt sove 10 timer i helgene, men siste ukene har jeg våknet av meg selv mellom 05 - 07.
 
Trøtt på kvelden men bruker 2-3 timer på å sovne pga tankene løper løpsk.. Så sovner kanskje ikke før i 23-00-01 tiden.. Og så lys våken fra 03:30-04 tiden, ligger på mobilen og googler dagens «graviditetsbekymring» før jeg sovner/halvsover til jeg står opp.

Utrolig mange bekymringer ja.. Sier til meg selv at ingen sorger skal tas på forskudd men lettere sagt enn gjort❣️
 
Vært våken siden halv fem, men det er jentungen sin feil :meh::dummy1:

Her er fremtiden, dere som er førstegangs; trampe i sølepytter før klokken åtte en lørdags morgen :shy:
Haha ja nettopp. Ikke uvanlig å være ute på tur, ferdig dusja OG spist lang frokost før kl 8.
 
Våkner mye tidligere nå..tenker veldig mye om dagen! Står opp i 5 tiden.. egentlig deilig, får en time ca før unga står opp:smiley-angelic003 Men jeg legger meg også tidlig, så får den søvnen jeg trenger.
 
Back
Topp