Står opp flere ganger om natta pga halsbrann

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Er det flere enn meg som står opp flere ganger om natta pga halsbrann ,jeg tar gaviscon men virker ikke lenge :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er oppe 4-5 ganger per natt, av og til halsbrann, men oftest må jeg bare tisse.. Begge svangerskapene har jeg vært oppe mange ganger om natten gjennom nesten hele svangerskapet :P

Jeg vet ikke hvordan din halsbrann føles men min satt i brystkassa og var så vond at jeg ikke fikk sove. Fikk Nexium av legen og foreløpig holder det med en tablett annenhver dag for å holde det i sjakk. Gaviscon hadde null effekt på meg.

Forresten. En viktig ting. Nexium har null umiddelbar effekt da det ikke er syrenøytraliserende men syrehemmende. Dvs at den reduserer produksjonen. den hjalp iallefall fint lite når problemet allerede var der derfor må man ta den noen dager før man merker effekt

Novaluzid ... det er tyggetablett med mint smak... noe ala link sin type de hadde Før. .den tar min halsbrann med en gang!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Off, halsbrann hadde jeg i forrige svangerskap. Har hatt det litt nå også, men ikke så mye. prøver å la vær å ete så mye og så seint om kveldene. Men er ikke alltid like lett gitt.

Jaa, får halsbrann av nesten alt jeg spiser! :-/ Tar som regel gaviscon hver kveld nå, eller så får jeg ikke sove... Men et tips er å ligge på venstre side. Det blir ikke helt borte, men minsker ihvertfall ubehaget litt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er oppe hver natt med halsbrann.. Må drikke litt vann og tygge minst 2 gaviscon tabletter! Blir værre viss jeg spiser rett før jeg legger meg og.. Tror magesekken bør være halvfull for at gaviscon skal ha effekt!

Ligger å kjenner på halsbranneb jeg også nå :( gå boooort

Sent from my iPhone

Jeg våkner noen ganger hver natt for å tygge en gaviscon jeg og :) gjort det ca siste 2 mnd, men blir verre og verre nå.

Må kjøpe meg slike... i natt var det grusomt

Sent from my iPhone

Back
Topp