Står i sengen :S faller ned

baby27

Glad i forumet
MAI 2013
Da har tulla fått en ny hobby. Til mors forskrekkelse. Hun står overalt og skal opp. Å legge henne er som å legge en trampoline. Sengekanten måtte jeg ta bort, ble for vilt. Men dakar liten, hun kommer jeg so ikke ned igjen. Kan ikke synge for henne lengter, hun bare ler ogblir mer våken. Så setter hun rundt da. Hva med deres?
 
He,he litt sånn her også! I natt stod hun i senga si og ropte mamma. Er ikke så lett å sette seg ned igjen;) Vi må senke senga helt ned nå for jeg er redd hun faller ut av senga når som helst..
 
Hver sin alder - hver sin utfordring. hehe. Vi er ikke der ennå. Han snur seg til magen og på tvers + sparker dynen rundtom, men ellers er det greit. Blir å ta ned sprinkelsenga til nederste hakk når han reiser seg.

Så tidlig ute alle barna er da.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her har vi måtte ta sprinkelsenga helt ned også. Utrolig kor gøy det er å hoppe i senga;) han klarer heldigvis å sitte seg ned sjøl i senga. Men blir noen knall og fall på glatte underlag;) ellers i senga er det populært å snu seg på magen og ligge på tvers i senga; )

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ja, måtte senke sengen for noen uker siden. Blir bare bekymret, redd hun skal slå hull i hodet ;) styrer på, livredd for å gå glipp av noe i stuen.
Bruker dere sengekant nå?
 
Har vert slik lenge. .....
Her er hun over alt reiser seg no opp midt på gulvet og elsker å utfordre:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sengekant er det det samme som sprinkelsengbeskytter? Vi har den på, men han har funnet ut at har kan dra i snorene og knyte opp knutene, men trådene er jo så korte, så er vell ikke farlig?
Vi har hatt senga helt nede en stund nå, jeg var redd han skulle falle ut.3 dager etter at vi senka senga, så reiste han seg...
Han kommer heller ikke ned igjen når han reiser seg, han skjønner ikke at han må bøye knærna for å komme ned;)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp