Står i døra og titter inn

lille89

Betatt av forumet
Jeg sniker meg såvidt innom her etter å ha blitt gravid etter prøverørsbehandling. Jeg er 4+6 idag og har termin 20 desember (flax hæ?) :) MEN jeg er veldig syk av overstimulering og ligger på sykehuset så greier ikke annet enn å bekymre meg.. :( er bare redd! Vært så mye styr med legene og forferdelig mange beskjeder på en gang så jeg greier ikke se at dette skal gå.
Stigningen er nå sånn som dette:
7.4 - 35
9.4 - 178
12.4- 303
13.4- 450
14.4-550

Legen sier at det er ok men jeg føler meg fortsatt redd og usikker.. :(
Jeg får ul hver dag omtrent siden jeg har væske i magen og de har enda ikke sett noe fostersekk i livmoren. Jeg er 4+6 idag og bekymrer meg så mye at jeg er kvalm over at det skal være graviditet utenfor livmoren! Det føles forferdelig! :( :( :(

Vil bare føle meg trygg..



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer med baby i magen! :D Håper det går bra med både deg og spiren :) Satser på at legene har kontroll når de sier at det er ok :) Ikke noe særlig å gå å være bekymret..:( Håper du blir her med oss helt til desember :)
 
Gratulerer med graviditeten. Jeg skjønner godt bekymringene dine, men vi må jo håpe at det skal gå bra :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Stigningen ser jo bra ut den. Håper det ordner seg og at både du og spira blir her til desember... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det hørtes ikke noe lett ut. Men håper at alt går bra, og vi kan tilbringe lang tid med deg her :-)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med baby i magen. Ei venninne av meg ble også veldig overstimulert. Hadde mye væske i magen, og ble innlagt på sykehus. Det endte med en hærlig baby 9 mnd senere :)
Så ikke mist motet! Krysser fingrene for deg ;)
 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Velkommen, og lykke til ♥

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye! Håper at alt går bra!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp