står fast

liten og sliten

Betatt av forumet
jeg står fast jeg[:(] kommer meg ikke ute av det svarte hullet..jeg fatter det bare ikke.er så ufattelig at når jeg tenker på det så spyr jeg bare,helt ødelagt.hjelp meg[:(]

Søte deg....

Du må snu din egen tankegang før du får det bra.
Tenk positivt. Gled deg over de små tingene. Et smil fra en fremmed, eller ditt barn. Omtanke fra en venn.

Det handler om å se det positive rundt deg og ikke fokusere på det negative.
Skyldes dette BF så må du bare kvinne deg opp og spørre deg selv hva du skal med noen som trolig ikke har behandlet deg som du ønsker.. og folk som ikke gir deg den respekten du trenger er vel ingen man ønsker i livet sitt?

Så opp og stå.. SMIL til deg selv i speilet og lag deg noe godt å drikke.. Smoothie kanskje? [:D]

Ønsker deg en fin dag... Etter regn kommer sol.... ALLTID!

vet ikke helt hva du står fast med..
Men alt er en prosess og det går som regel bedre etter hvert

Kom deg til legen. Få henvisning til noen å snakke med.
Ta kontakt med HS - hør om de har noen tilbud for aleneforeldre i en tøff situasjon - noen kommuner/bydeler har sentre hvor du kan få hjelp og støtte, møte likesinnede og komme deg litt ut av huset.

Aksepter at du kommer til å ha det tungt en stund fremover, men prøv å finne små, lystbetonte ting å gjøre i hverdagen.
Håndarbeid du liker å drive med, favorittfilmen din for n'te gang, favorittmaten din osv.

Unngå sippemusikk, klissefilmer, gamle kjærestebilder og annet som bare gjør deg MER deprimert.
Prøv å fokusere på hvor heldig du er som har verdens nydeligste barn - DU er vinneren her, tenk på hva BF går glipp av!

Back
Topp