Står fast... (reductil..)

Trekløveret <3

Forumet er livet
Begynte på reductil i mai iår, og har til nå gått ned ca 14-15kg.. Tok den hver dag fra mai til juni/juli..men med ferien og sånn så ble jeg ganske så slapp på å ta den..tok den vel ca annenhver dag.. Har ennå ikke kommet meg helt inn i rutinen med å huske tabl. på morgenkvisten, men tar den som oftest...[8D] Uansett, så står jeg bom fast på vekten nå[8D] Har ca 8-10kg til jeg vil ha av...

Noen andre som har opplevd at en står fast??
Gjør ikke noe mer eller mindre nå enn når jeg akkurat var begynt på de, bortsett fra dette småslurvet mitt som henger igjen siden sommeren..., men vil det da si at om jeg slutter på de nå, så står vekten min der?![8|]

Burde jeg øke til 15mg for å nå målet mitt, så slutte..?![8|] Hva tenker dere?

Hva spiser du da?? Har ikke noe med om du tar en eller to tabletter, er inntaket av mat.. Spiser du for lite går kroppen i fatemodus og holder på alt som kommer inne. Da kan det faktisk lønne seg å øke litt på kaloriene for å få fart på forbrenningen igjen. Hvis ikke så spiser man for mye, og beveger seg for lite![;)]

Du har jo gått ned veldig mye da!
Det er jo disse vektplatåene man kommer til innimellom, hvor vekten står stille en stund, for så å bevege seg nedover igjen. Hadde jeg vært deg hadde jeg vært nøye med å ta tablettene hver dag, og fortsette å være flink med mat og bevegelse. Det er jo meningen at man skal gå på disse en god stund [;)]

Dessuten; de siste kg dine bør du nok regne med å bruke MYE lengre tid på enn de du har mistet hittil...

Du har lagt om kosthold og sånn etter at du begynte på reductil, eller?

(selv kommer jeg til å trappe ned -dvs gå fra 15 til 10mg- når jeg skal slutte på dem, for jeg tror at å gå fra 15mg til ingenting kan gjøre at jeg legger på meg igjen... Dette er bare noe JEG tror, altså [;)])

Back
Topp