Står du på ski?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
enkelt spørsmål...

jeg står ikke på ski.
eller jeg har et par langrennski,men har ikke hatt de på meg på over 4 år.

JAAAA!!![:D][:D]
 Alpint på hele familien her, robin står aktivt, og vi kommer oss på fjellet så ofte vi kan [;)]

Sälen er superbarnevennlig for dere som ikke vil reise på fyll og fanteriplasser som trysil og hemsedal (min erfaring da, men har
aldri dratt til med barn )[8D]

Tokke jeg har stått på ski siden jeg var 7 eller 8 år jeg(både bortover og nedoverski). Jeg holder meg til SNOWBOARD![:)]

Nei, det har jeg ikke gjort siden jeg var 12 år, dvs 15 år siden. Har ikke tenkt å bryte den vanen.[8D]

alle tre! [:D]
men desverre ei stund sia snowboard og slalom no... men i vinter bli d!!! da ska i ha me snuppa og![:D]

ORIGINAL: Labambie

Jeg HATER ski.. Jeg kan det ikke, jeg får det ikke til, jeg tryner og slår meg. Jeg er redd for å gli, for å falle og jeg er stiv i beina.. [X(]
Så etter 6 år med obligatoriske skidager på barneskolen sverget jeg til meg selv at jeg aldri skulle ha ski på beina igjen så lenge jeg levde. Og det har jeg tenkt til å holde. Det er nå snart 14 år siden.. [8D]

samme her.
jeg grein meg til å la være å gå på skidagene. "ble plutselig syk".

Syns de skidagene er slemme. hater å bli tvunget til noe jeg ikke liker.
Og jeg var på gråten hver gang vi skulle på disse skidagene.

Bortsett fra at sambo tvang meg ut på en liten skitur ca. 1 år ut i forholdet vårt (som endte med at jeg brakk skistaven fordi han kjørte over den med slalomskiene), så kan jeg ikke huske sist jeg gikk på ski.

Liker det ikke.

Sambo derimot fikk nye ski til jul i fjor, så han kan gå på skitur med Sofie. [;)]

Sto MYE på slalom i min ungdom[:D] barndom kanskje..[:D] men har vært lite av det de siste 12 årene ja...

sist jeg sto på ski er 8 år siden..en liten tur i eikedalen..knakk 2 ribbebein[8D] 

ORIGINAL: Mesaana

Nei, det har jeg ikke gjort siden jeg var 12 år, dvs 15 år siden. Har ikke tenkt å bryte den vanen.[8D]

ganske så enig[8D]

Nope det gjør jeg ikke... Jeg kan til nød ake me akebrett, men jeg hater snø, så prøver å holde meg langt unna den gett...

Så fort noe blir spent fast på beina mine går jeg rett på trynet, og det er når jeg står stille....så nei[8D]

Kun langrenn..Fikk tilbake lysten i fjor da jeg kunne ha med meg gullet på 2 år..[:)]
Gleder oss til vinteren kommer..

ORIGINAL: *februargull*

Kun langrenn..Fikk tilbake lysten i fjor da jeg kunne ha med meg gullet på 2 år..[:)]
Gleder oss til vinteren kommer..

kanskje jeg skal prøve igjen når/hvis mini får seg ski. Kanskje jeg er bedre enn han en liten stund?[8D][8D]

har kjørt snowboard siden 3 klasse (barneskolen)..
beste i verden er og kjøre pudder i skog[:D]
håper det blir en bra vinter!

Hele familien har slalom ski[;)]

ORIGINAL: Godhjerta.

Jeg har ikke stått på noen som helst form for ski, siden jeg var 7 år. (og det var i 1977)[&:][:)]

det var 7 år før jeg ble født[8D]

ORIGINAL: Mesaana

Back
Topp